poniedziałek, 3 grudnia 2012

Demakijaż twarzy, czyli płyn micelarny Safira

Cześć! Płyn micelarny to kluczowy produkt na mojej pielęgnacyjnej półce. Używałam już kilku, mam też swoich ulubieńców, do których powracam. Od jakiegoś czasu używam micel w ramach współpracy z Safirą.

Od producenta :
Doskonale oczyszcza skórę twarzy i wokół oczu z codziennych zanieczyszczeń, bez trudu usuwa makijaż. Nie podrażnia, nie narusza warstwy ochronnej skóry. Zawarty w nim wyciąg z żeń - szenia stymuluje odnowę naskórka, działa regenerująco i odmładzająco.
Odpowiedni dla każdego rodzaju cery.

 

Micel Safiry zamknięty jest w białym, poręcznym opakowaniu o pojemności 150 ml. Jest ono lekko przezroczyste, dzięki czemu widzimy, ile płynu nam zostało do końca. Jego zapach jest wyczuwalny (jedna z was napisała, że przypomina zapach rzodkiewki i się zgadzam :)), ale po aplikacji na twarz praktycznie go nie czuję. Zapach nie jest drażniący, mi nie przeszkadza. Micel nie podrażnił nigdy mojej skóry. Jeśli chodzi o sam demakijaż - jestem zadowolona. Dobrze sobie radzi z podkładem, cieniami, czy też tuszem. Trochę dłużej trzeba się napracować przy eyelinerze, ale u mnie to standard.


Na zdjęciu powyżej skład.


Dozowanie produktu jest łatwe i przyjemne, nie ma problemu, produkt również nie wylewa się nadmiernie na wacik (lub poza). Jego wydajność jest standardowa - nie jest to produkt, który zużywa się w bardzo szybkim tempie. 
Zostało mi jeszcze 1/3 opakowania, i mam zamiar zużyć go do samego końca, ponieważ go polubiłam (tak jak i moja dość wrażliwa skóra). 
Zapraszam na stronę Safiry, gdzie możecie poznać bliżej produkty tej firmy oraz je zamówić.

buziaki :*

6 komentarzy:

  1. miałam go, dobrze zmywała, a zalatywał rzodkiewką:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe jakie fajnie porównanie :D zalatywał rzodkiewką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i mi w ogóle nie podpasował - nie radził sobie ze zmyciem zwykłego tuszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam Cię u mnie na blogu :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...