środa, 5 grudnia 2012

Jolly Jewels GR 105

Cześć! Mój koszyczek z lakierami doczekał się kolejnego mieszkańca i przyjął go z szeroko otwartymi ramionami (bo jakby mogło być inaczej?!). Mowa o Jolly Jewels nr. 105 , czyli wariacja kolorów przed którą zawsze się broniłam :) Jednak po obejrzeniu wpisu Zzielonej i dzięki małemu przypadkowi stałam się posiadaczką fioletowo-różowo-zielonego cudeńka :)


 Kupiłam go na stoisku przy Tesco w swoim mieście za 12 zł.
Jego pojemność to 10,8 ml :)


Pod lakier jako bazę użyłam odżywkę Eveline, a całość pokryłam topem GR.
 

Efekt na paznokciach, jaki widzicie na zdjęciach drugiego dnia. Jak na razie jest ok :)
Słyszałam tylko, że dość ciężko się zmywa, ale poczekam z tym do jutra bądź do piątku. 


Dobrze operowało mi się pędzelkiem, kilka drobinek `wyszło`
poza płytkę paznokcia, ale dałam radę :)


A wam jak się podoba ten kolorowy cudak? :)

buziaki :*

22 komentarze:

  1. Skojarzył mi się z jaszczurką :D GR się w tym sezonie postarało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie kusicie mnie tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda całkiem fajnie, chociaż jak dla mnie to chyba za pstrokato, ale u kogoś jak najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te lakiery! Ja też się za jakiś czas w któryś zaopatrzę :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniutki, szał ciał z tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, my tutaj się wszystkie nawzajem podkręcamy z kupnem kosmetyków...! :D Na Twoich pazurkach ten cudak prezentuje się bardzo ładnie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to prawda! :)
      Tylko nasze portfele na tym cierpią :P

      Usuń
  7. bardzo podoba mi się ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny:) Ja mam 109 i 110

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda ten lakier, muszę na niego zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet bardzo mi się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardzo podoba właśnie taki cudak! Życzę dużo prezentów w mikołajki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny! Nawet nie sądziłam, że on może tak ładnie wyglądać na paznokciach, chyba mało osób postawiło na ten kolor, bo jesteś pierwszą osobą, u której widzę go w akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...