czwartek, 20 grudnia 2012

Przygotowania do świąt cz. I

Cześć! Jak wam idą świąteczne zmagania? U mnie pełną parą zaczną się dopiero jutro i w weekend, dziś udałam się do kilku sklepów po prezenty, ozdoby oraz kolorowy papier i wstążki, w które zapakowałam prezenty. 



Zarówno ozdobny papier (kupiłam dwa różne) jak i złote/srebrne dodatki do pakowania kupiłam dziś w Rossmannie. Papier - 1,99 zł (*2), zestaw do pakowania 4,99 zł.


A tak wyglądają zapakowane prezenty. Mam nadzieję, że ładnie będą wyglądać pod choinką,
którą ubiorę w najbliższy weekend :)



buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Ja jeszcze muszę dokupić parę prezentów:) U mnie zawsze wielkie pakowanie w Wigilię razem z siostrami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przez głupią pracę kompletnie nie czuje świąt... prezentów wszystkich nadal nie mam .. nic nie jest spakowane :(( ale śliczna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zostało kilka dni do świąt, ja również jeszcze nie mam wszystkich prezentów, tylko część :)

      Usuń
  3. bardzo ładny papier :):):) też kupiłam złote wstążeczki i kokardki do pakowania ;) u mnie bardzo podobny post ;) tyle że niepopakowane jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już ubrałam choinkę :D a prezencik na pewno będzie się ładnie prezentował pod Twoją choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda :) Ja jestem na razie z przygotowaniami "w lesie":)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prezenty, super opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pakować prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prezent. Ślicznie udekorowany ! :)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebboku oraz udostepniania;
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog
    Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnei zapakowałaś te prezenty moje jakieś takei chaotyczne sa strasznei ale o dziwo w tym roku kupiłam wszystkei prezenty w listopadzie gdyz zbuntowalam sie strasznie ze ja nei bede uczestniczyc w tym przedswiatecznym szale :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja niestety prezenty kupowałam teraz w grudniu, i chyba za rok wezmę z Ciebie przykład i zrobię to w listopadzie :D

      Usuń
  10. mi nigdy pakowanie prezentów nie wychodzi aż tak ładnie jak Tobie:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...