sobota, 22 grudnia 2012

Przygotowania do świąt cz. II

Cześć! Do świąt zostało już bardzo mało czasu. W moim pokoju świece się palą, jednak w kuchni nie wszystko gotowe :) Jutro postaram się upiec ciasto i wrzucić przepis na bloga, o ile dobre światło (i czas) mi na to pozwolą :) Dziś natomiast chciałabym wam pokazać dodatki w moim domu.

 choinka kupiona w zeszłym roku w Pepco :)



 Obowiązkowo świeca o zapachu jabłkowo-cynamonowym
La Rissa z Biedronki :)





 Piernik w kształcie choinki :)

 Ozdoby filcowe - do kupienia w Biedronce :)



 Podczas przygotowań nie mogło zabraknąć mojej Moli :)




buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeczki :) Zwłaszcza ta LaRissa biedronkowa podbiła moje serce :) Mola jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w tym roku ochotę na świeczki o zapachu pomarańczowym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedz mi moja droga, czy ta świeczka rzeczywiście pachnie. Bo ostatnio zakupiłam świecę z Brise'a Only Love i prawie nie czułam jej zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie, ale dość delikatnie - mi to osobiście odpowiada :)
      Jak wchodzę do pokoju, to ją czuję.

      Usuń
  4. Bardzo klimatycznie a jakeigo masz slodkeigo psa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz sporo drobnych dodatków. Fajnie takie porozstawiać po domu. Pies słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dodatki ;) Nie widzialam w Biodronce tych filcowych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja po prostu posprzątałam w pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo dodatków :) Ja też lubię te świeczki La Rissa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimacik już coraz bardziej odczuwalny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...