wtorek, 18 grudnia 2012

Sleek MakeUp RESPECT Paleta cieni PPQ Collection

Cześć! Od ostatniego wpisu minęło kilka dni, a już dziś przychodzę do was z czymś, co uwielbiam - czyli nową paletką Sleek :) Kasia składała zamówienie, a Ja się 'podłączyłam' i zdecydowałam na Respect :) Tak więc wczoraj wpadła w moje ręce a dziś zrobiłam kilka zdjęć  już nie mogę się doczekać, jak zacznę ją używać.


Coś więcej (inf ze strony sklepu internetowego):
 
Limitowana paleta cieni, która powstała z współpracy Marki Sleek Makeup z domem mody PPQ! Paleta łączy 12 najmodniejszych w tym sezonie kolorów, przede wszystkim w odcieniach beży, żółci, pomarańczy i brązów a są to zarówno cienie matowe jak i połyskujące!
Cienie Sleek Makeup są aksamitne, łatwe w aplikacji, bardzo trwałe i wydajne, utrzymujące się na powiekach godzinami. 
Paleta  cieni RESPECT zawiera 12 mocno napigmentowanych cieni na bazie minerałów, idealnych do makijażu dziennego jak i wieczorowego.
W skład palety wchodzi 8 cieni matowych oraz 4 cienie połyskujące i perłowe (James Brown, Aretha Orange, Otis Red, O'Jays).  
W zestawie Palety znajduje się lusterko oraz aplikator do nakładania cieni.


Skład:
Mica, Talc, Kaolin, Magnesium, Stearate Dimethicone, Paraffinum Liquid, Ethylhexyl Palmitate, Propylparaben and Methylparaben, +/- [CI77510, CI 77289, CI 77491, ,CI 77492].



Paletka od razu wpadła mi w oko i tak zostało :) Kolory są świetne, bardzo mi się podobają. Cieszę się, że w środku znajdziemy zarówno matowe jak i połyskujące cienie.
 

Koszt paletki to ok. 35 zł.
Jak wam się podoba ? 


buziaki :*

19 komentarzy:

  1. Kolory tej paletki są niesamowite, jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow śliczna jest- chyba ma najładniejsze kolory ze wszystkich Sleeków ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ta paletka podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na nia straszną chcicę ale przed świętami już zdążyłam się spłukać finansowo. Kolory idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ale mam już trzy sleeki i w sumie żałuję że je kupiłam, wolałabym zdecydowanie zamiast nich dołożyć jeszcze trochę i mieć jedną paletkę Naked ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest! Gdybym nie miała Paraguya'i to pewnie już bym zakupiła Respect :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorki idealne na wiosne/lato. bardzo udana paletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że część z nich również świetnie wkomponuje się w jesienne/zimowe makijaże :)

      Usuń
  8. Ładne kolory, ja jednak kupując paletkę wolałabym sama dobrać kolory, planuję taki zakup na początku nowego roku, ale muszę przynajmniej trochę zużyć te co mam aktualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prezentuje się ślicznie ale ja mam szlaban na cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolorki ma paletka. Wydaje mi się, że mogłaby i mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie ciągle się nad nią zastanawiam, bo ma piękne kolorki, ale to już może po tych wszystkich świętach pomyśle:D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory;) bardziej wiosenne, ale na pewno zimą też coś wyczarujesz z ich użyciem :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory świetne,ale czasem Sleeki mnie drażnią,bo podrażniają mi oczy;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolory,uwielbiam paletki sleeka:)
    Szczerze powiedziawszy jestem tak zapracowana że nawet nie wiedziałam że są nowe paletki sleek:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta paletka jest jedną z najlepszych, jeśli chodzi o serię ze Sleeka. Ma cudowne kolory, w szczególności fantastyczne sa pomarańcze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...