niedziela, 9 grudnia 2012

TAG : Magiczne święta!

Hej :) Mikołajki już za nami, teraz czas na przygotowywania do świąt. Ja już je zaczęłam, przybyło u mnie trochę świec na półkach oraz kilka drobnych dekoracji. Kilka dni temu zostałam też oTAGowana przez Sylwię (dzięki :*), do tagu związanymi z tym magicznym okresem :)


Zasady:
Po prostu umieść powyższy obrazek w swojej notce oraz napisz, co zrobisz w tym roku, aby te święta były jeszcze bardziej magiczne! Chodzi o to, aby oderwać swoje myślenie o świętach od przystrojonych witryn sklepowych, okazyjnych promocji, czy jarmarków świątecznych i pomyśleć, co możesz dać od siebie, aby magia Świąt wypłynęła prosto z serducha, zamiast z telewizora i reklam Coca Coli. :) Nie muszą to być wielkie zamierzenia, może w tym roku upieczesz pierwsze w swoim życiu pierniczki? Może naszpikujesz pomarańcze goździkami, aby ich aromat wypełniał cały dom? A może wraz z bliską osobą w spokoju ubierzesz choinkę i zatrzymasz się na chwilę, aby porozmawiać z nią dłużej i wypić ciepłe kakao? Pełna dowolność dozwolona! :) Kiedy już podzielisz się swoimi pomysłami, otaguj kolejnych pięć osób :)


Moje święta zazwyczaj spędzam w 'rozjazdach'. Ponieważ moja rodzina nie mieszka blisko siebie, czy też w jednym mieście - jeśli tylko mam możliwość, jadę. Pewnie nie musiałabym tego robić, jednak rodzina, spotkanie się z bliskimi są dla mnie cenne i dają czasem więcej szczęścia niż te wszystkie prezenty pod choinką :) Co zrobię w tym roku? Oprócz stworzenia świątecznego nastroju w domu (który już częściowo jest), upiekę szarlotkę japońską, która świetnie pachnie (i smakuje), może uda mi się w kuchni wyczarować jeszcze coś fajnego :) Więcej pomysłów może mi napłynie za kilka dni, albo też przed samą Wigilią (jak to często bywa). No i na pewno zamieszczę na blogu jakiś świąteczny post, mam nadzieję, że wyjdzie fajny i ciekawy :)

TAGuję :

Kasię

buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Święta spędzam w pracy więc będę wszystkim klientom życzyć Wesołych Świąt ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ja to znam dniówka w pierwszy dzień świat.... Pewnie identycznie się zachowam

      Usuń
  2. Pochwal się szarlotką jak już ją upieczesz :) Jestem bardzo ciekawa przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, postaram się wrzucić przepis i zdjęcia na bloga przed świętami :)

      Usuń
    2. też będę czekać na przepis :) ciekawe skąd ta jej "japońskość" ;)

      Usuń
    3. ja tez jestem ciekawa tez proszę o przepis :)

      Usuń
  3. dziękuję za otagowanie. pomyśle i napewno coś napisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarlotka japońska brzmi smakowicie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za oTAGowanie;))
    Już odpowiedziałam:)
    http://malinka2709.blogspot.com/2012/12/tag-magiczne-swieta.html

    Szarlotka japońska - kusi mnie samą nazwą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w święta jednak lubię siedzieć na dupie.. wybacz określenie :) zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...