piątek, 28 grudnia 2012

Współpraca z ANZA Cosmetics

Cześć! Jak tam u was po świętach? Moje minęły bardzo szybko, w gronie rodzinnym, nawet się nie obejrzałam, a dziś już mamy piątek. Wczoraj doszła do mnie paczka ze współpracy z firmą ANZA Cosmetics - przedstawicielem marki BioNike w Polsce.


Kosmetyki zostały bardzo ładnie zapakowane.
Otrzymałam także krótki list w złotej kopercie :)


Pod ozdobnym papierem znalazłam kosmetyki,
które miałam możliwość sama wybrać ze strony firmy. 


* woda pielęgnacyjna do mycia skóry nadwrażliwej i nietolerancyjnej
*odżywczy krem do rąk do skóry suchej i bardzo suchej
* koncentrat przeciw przebarwieniom
* intensywny preparat do stosowania miejscowego przeciw niedoskonałościom do cery tłustej 


a także kilka próbek :)




Już niedługo biorę się za testowanie :)


buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Wygląda super już nie mogę się doczekać opinii.
    Buziakczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)
    Ciekawa jestem jak kosmetyki się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ciekawa jestem jak kosmetyki będą się sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanej wspolpracy! kosmetyki wygladaja zachecajaco :).000000000000000000000000000000000000000000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przepraszam za te , moj pies zrobil sobie wycieczke na klawiature :].

      Usuń
    2. Hehehe, rozumiem, mam czasami ze swoim psem podobnie :)

      Usuń
  6. widze same cudownosci :) nie znam marki i chetnie nadrobie ten blad ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wodę też mam i jutro zaczynam testy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...