poniedziałek, 14 stycznia 2013

NYX w Blue City, kilka nowości :)

Cześć! Muszę was baaardzo mocno przeprosić za nieobecność na blogu, ale niestety styczeń okazał się dla mnie nieoczekiwanym i dość intensywnym miesiącem, i praktycznie nie mam czasu na nic. W najbliższy weekend postaram się dodać coś nowego :) Niestety zbliżająca się dużymi krokami sesja mi tego wszystkiego nie ułatwia.
Natomiast dziś post przedstawiający produkty NYX. W połowie grudnia byłam na otwarciu pierwszego ich punktu w Polsce - w Blue City.


 Jako pierwszą złapałam białą kredkę Jumbo w kolorze 604 Milk.
Już się bardzo polubiłyśmy :)


 

 Drugim produktem, który kupiłam jest pomadka w kolorze 641 


Jako blogerki otrzymałyśmy też prezent, Ja w postaci paletki Purple Smokey Look Kit
oraz kredki Long Pencil Eye LPE04.



buziaki :*

14 komentarzy:

  1. A ta szminka jaką ma nazwę? :) Też kupiłam Jumbo Milk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cienie i pomadki NYX ma fajne,kiedyś używałam paletki,ale takie trio,uwielbiam błyszczyk z serii Mega Shine Smokey Look,polecam:-)kredka Jumbo u mnie fajnie się sprawdziła pod kolorowe cienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka ma fajny kolor, kredka tez mi się podoba. Ja niestety nie miałam jeszcze okazji testować produktów tej firmy;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka wygląda bardzo ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w mojej paletce już dotknęłam w jednym cieniu dna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak z pomadkami to byl dylemat co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. białą kredkę mam znam, ale powiem szczerze-rzadko ją używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo dobrego czytałam o tych Jumbo kredkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie odcienie szminek :)
    zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ladny ten kolorek szmineczki mialam kiedys ale w odcieniu nude i nie pasowala mi wiec oddalam siostrze :) ale ta wyglada calkiem niezle;)podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnego masz bloga ! ♥

    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy m i się brązowa kredka do makijaży naturlnych

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor szminki jest świetny :) Bardzo mi się podoba- mam podobny odcień z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...