środa, 20 lutego 2013

Przerwa!

Cześć! Zbierałam się już od kilku dni, żeby wam napisać, dlaczego tak długo nie ma mnie na blogu. Początek tego roku jest dla mnie zaskakujący, dużo w okół mnie się dzieje. Brakuje mi dnia, żeby zrobić chociaż kilka zdjęć, bo gdy wracam jest już ciemno :( W między czasie testuję nowe kosmetyki, pojawiają się również inne. Niestety blog na tym cierpi najbardziej, ale postaram się do was jak najszybciej wrócić, nie zapomniałam o blogowaniu, o waszych postach również :)


do usłyszenia niebawem,
buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Blogosfera poczeka, życie osobiste jest najważniejsze. Życzę Ci wszystkiego dobrego i czekam na kolejne posty:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to:( Mi teraz się zaczęły zajęcia i też wracam czasem 18:30 kiedy już jest ciemno.. wyjeżdżam też ciemno.. zdjęcia staram się robić rano w weekendy, żeby już coś mieć;) Kochana, odpocznij, zrelaksuj się:) My poczekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie cierpliwie poczekamy :)
    Ja chyba też będę rzadziej się pojawiała w blogosferze, bo zaczęły mi się zajęcia...

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj do nas :) co raz jaśniej na zewnątrz i wiosna powraca ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej :)
      buziaki

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...