piątek, 24 maja 2013

Zakupy, czyli co upolowałam w Rossmannie :)

Cześć! W końcu jest nowy post a i okazja do jego napisania nie byle jaka :) Jak większość z was wie, od wczoraj w Rossmannie trwa akcja -40% na kolorówkę oraz produkty do pielęgnacji twarzy. Z mojej listy nie kupiłam niestety podkładu Bourjous HM, ale nie narzekam :)


* Szampon do włosów normalnych Timotei 2 w 1 (uwielbiam jego zapach!)
* Tonik nawilżająco - oczyszczający Lirene
* Płyn micelarny Bourjous


* puder Dream Matte Maybelline 03
* Korektor w płynie L'oreal True Match (dla mamy)
* Podkład True Match L'oreal N1


* pomadka L'oreal Carrese 102 Mauve Cherie
*nawilżająca pomadka Wibo Eliksir nr 07

 
 pomadka L'oreal 102
 

pomadka Wibo Eliksir 07


* pomadka Nivea Vitamin Shake


* baza pod makijaż silikonowa Eveline Cosmetics


* lakier fluo top coat Wibo Express growth
* lakier Rimmel 500 Caramel Cupcake
* lakier Rimmel 200 Princess Pink


* maseczki Dermika

 
* hydrożelowe płatki pod oczy Perfecta

a co wy kupiłyście ? :)
Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. Spore zakupy ;] Ja do Rossa się nie wybieram ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero co wrocilam z Rossmanna i juz poprzbierane szafy :). Uwielbiam ten korektor z L'oreal świetnie kryje i nie wysusza skóry, Caramel Cupcake z Rimmela też świetny kolor idealny nude dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dziś pomalowałam tym lakierem paznokcie :)

      Usuń
  3. ja też zrobiłam spore zakupy w Rossmannie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy i daj znać jak się sprawuje baza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery z Rimmela wybrałaś w pięknych kolorach:) bazę z Eweline miałam i jest niezła, bardzo porównywalna do Sorayi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta baza się sprawdzi na większe wyjścia :)

      Usuń
  6. chyba pójdę po wodę Bourjois:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo osób kupuje ten tonik z Lirene, ja się nie zdecydowałam, tzn. mama mi robiła zakupy według listy, sama pewnie nabrałabym dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja głównie postawiłam na lakiery i przytuliłam jeszcze dwa tusze do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się właśnie czy pomadki pielęgnacyjne również łapią się na tę promocję

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane zakupy:) podejrzałam coś dla siebie jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jutro się wybieram i zamierzam upić właśnie ten podkład z Loreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też miałam kupić tą pomadkę L'oreal nawet w tym samym kolorze ale w końcu nie wzięłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. pomadka Nivea jest super ! ;)
    + obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadki mają śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten micel z Bourjous.

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem pod wrażeniem tyle tego:D:D
    jestem ciekawa podkładu Loreal :0

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten puder z maybelline - to moj ulubieniec :))
    u mnie już ostatnie dni Konkursu Walentynkowego - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :) Bardzo ładnie wygląda na ustach i ten kolor ... :)

      Usuń
  20. first visit
    blog's brilliant I really like

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...