poniedziałek, 23 marca 2015

~Lakierowe nowości marca~

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać kilka lakierów, które goszczą u mnie od niedawna. Zarówno znajdą się tu lakiery kolorowe jak i odżywka oraz słynny w kosmetycznym świecie - Seche Vite:) Każdy z nich już zdążyłam użyć - tak więc mogę podzielić się pierwszymi wrażeniami.


Na pierwszy ogon idą lakiery Essence. Muszę przyznać, że zawsze miałam do nich słabość - kiedyś bardzo często sięgałam po limitki, dziś trochę przystopowałam :)
Od lewej:
* Essence Colour&Go - 156 me&my lover. Kolor najbliższy klasycznej czerwieni z dużą ilością drobinek - miałam go raz na paznokciach u stóp. Jest fajny, elegancki - drobinki bardzo ładnie się mienią.
* Essence Colour&Go - 104 sweet as candy. Kolor idealny do pracy, szkoły itd. To ładny i subtelny jasny róż, który gościł już ok. 3 razy na moich paznokciach. U mnie końcówki zaczęły ścierać się przeważnie 3 dnia, wtedy też go zmywałam.


Czas na dwójkę z Manhattanu
Od lewej:

* Manhattan QUICK Dry 60 Seconds nr 25G (wersja 7ml) - zdążyłam go użyć tylko raz i nie byłam nim zachwycona. Brzoskwiniowo-różowy kolor w Rosmmannie skusił mnie dość szybko, schody zaczynają się przy aplikacji - w moim przypadku smugi i dziwnie prześwity mocno zaminusowały. Na pewno dam mu jeszcze jedną szansę (albo dwie...) :)
* Manhattan Lotus Efect nr 53S (wersja 11 ml) - mimo, że kupiłam go pod koniec lutego, postanowiłam go tu pokazać - bo zwyczajnie na to zasługuje. Sprawuje się dużo lepiej od mniejszego brata, nie pozostawia smug i ładnie kryje. Kolor? Wspaniały, ciemny, chłodny róż.



Czas na odżywkę!
* Eveline Cosmetics 9w1 Total Action Odżywka serum 12ml - czyli następca (?) 8w1. Tą odżywkę stosuję pod większość lakierów kolorowych - zazwyczaj nie stosuję jej jako samodzielnego "lakieru". 8w1 miała swoje dobre i złe strony, starałam się nigdy nie przesadzać z jej używaniem - zobaczymy, czy 9w1 będzie sprawowała się równie dobrze. 


Top Coat :
* Seche Vite Dry Fast Top Coat, wersja 14 ml - naczytałam się o nim tak wiele, że zapragnęłam go mieć. Od niedawna nabłyszcza moje paznokcie w sposób na prawdę bardzo dobry - mam nadzieję, że po dłuższym stosowaniu nie zmienię zdania na jego temat.



A co wy upolowałyście w ostatnim miesiącu z lakierowych półek? :)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ja ograniczam kupno nowych lakierów do minimum,mam ich tyle,że już nie mam gdzie ich trzymać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ostatnich miesiącach też starałam się ograniczać, ale w marcu mi nie wyszło :P

      Usuń
  2. Piękne kolory! Klasa sama w sobie - bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  3. Your blog is amazing! I really like it! I know how much time it requires, but you did a really good job! Keep doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie przerzuciłam na hybrydki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...