niedziela, 29 marca 2015

Moje trio do brwi

Cześć! Weekend dobiega końca (niestety z kiepską aurą za oknem), a Ja postanowiłam wspomnieć o rzeczach, które używam codziennie do moich brwi, aby trzymały się w miarę przyzwoicie i aby każdy włosek nie szalał w innym kierunku:) Wiele z nas nie przywiązuje zbyt dużej wagi do ich wyglądu, jednak nie tak wiele potrzeba aby brwiom nadać trochę koloru i je uwydatnić.


Od lewej :
* MIYO, Last Conditioner
* Maybelline NY, Color Tattoo 24hr w kolorze 40
* Inglot, pędzelek nr 17TL


MIYO, Last Conditioner
Jako główne przeznaczenie producenta - odżywka do rzęs, a dla mnie - po prostu żel do brwi. Gdy chcę brwi delikatnie utrwalić - po prostu przejeżdżam szczoteczką po włoskach. Nie jest to bardzo dobry kosmetyk, myślę, że jak go wykończę rozejrzę się za lepszym żelem do brwi. Cena ok. 7-8zł (szafy MIYO, m.in. drogerie Jaśmin).


Inglot, pędzelek 17TL
Ten pędzelek z Inglota gości już u mnie baaaardzo długo i jak widać na zdjęciu - dobrze się ma a także spełnia swoje zadanie. Jest solidnie wykonany z taklonu i włosia wołu. Cena to 22zł.


Rączka pędzelka jest z drewna, a zarazem długa i lekka,
dzięki czemu dobrze trzyma się w ręku.


Maybelline NY, Color Tattoo 24HR - nr 40
Czyli kremowo-żelowy cień do powiek, a znany bardziej jako kolorowy wypełniacz do brwi. Dzięki tej konsystencji aplikacja tego produktu jest łatwa i przyjemna, mozemy też stopniować intensywność koloru. Słoiczek jest mały i uroczy, zajmuje niewiele miejsca w kosmetyczce. Jak widać na zdjęciu niżej zużycie produktu jest nie wielkie, a używam go już od jesieni. Jest ogólnie dostępny w Rossmannie za ok. 25zł. 


A jakie są wasze ulubione produkty do stylizacji brwi? :)


Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Ja mam wiekową już paletkę do brwi z Sephory, nadal służy mi do wypełniania brwi, a raczej ich prześwitów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz więcej osób dba o wygląd brwi :)
    Ja używam cieni inglot i żelu z catrice :) mam ochotę na Aqua brow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coraz więcej i bardzo dobrze:)
      Dużo słyszałam o Aqua Brow - też mnie kusi

      Usuń
  3. Ja obecnie używam duetu z Lily Lolo i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez uzywam color tattoo do uzupelniania brwi i sprawdza sie fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele słyszałam i czytałam o tym Color Tatoo, a wciąż nie mam go w swoich zbiorach. Póki co moimi faworytami w podkreśleniu brwi są kredka Catrice w kolorze 040 i żel do brwi z L'Oreal. Nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy ma swój "zestaw" który mu najlepiej pasuje:) Żel do brwi z L'oreal? Muszę mu się przyjrzeć:)

      Usuń
  6. Ja mam okropnie niesforne brwi ;d ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie aby wyróbować ten cień jako wypełniacz do brwi, ale mam teraz cień z Inglota i chcę go zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Color Tatoo jest rewelacyjny! Używam go codziennie a Aqua Brow leży na dnie szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno zakupiłam paletke essence di brwi i nawet się u mnie sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ją używałam - byłam z niej zadowolona:)

      Usuń
  10. moim brwiom wystarczy raz na 2 tygodnie henna i to tyle :D chociaż jakiś żel by mi sie przydał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henna też dobry sposób, chociaż Ja już się przyzwyczaiłam do codzinnego "malowania" brwi:)

      Usuń
  11. Też używam ten Color Tattoo do brwi :))

    OdpowiedzUsuń
  12. O własnie takiego pędzelka do brwi poszukuję.A cień też fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek jest na prawdę bardzo fajny :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...