czwartek, 26 marca 2015

Włosy pod kontrolą, czyli mleczna maska do włosów

Cześć! Temat pielęgnacji włosów jest dość ciężki : na rynku mamy tysiące szamponów, odżywek, maseczek, olejków, które są przeznaczone do różnego rodzaju włosów z wieloma problemami (bądź nie). Ja w tej kwestii staram się nie zwariować - posiadam dwa szampony (jeden do zadań specjalnych, drugi codzienny), jedną odżywkę i jedno duuuże pudełko maski do włosów o której postanowiłam wam co nie co opowiedzieć:)


Opis ( źródło wizaż ) :

 Dzięki proteinom pozyskanym z mleka krem wspaniale nadaje się do każdego rodzaju włosów, pozostawiając je delikatne i odżywione. Doskonały do zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnianie, farbowanie oraz trwałą ondulację.
Występuje w 3 pojemnościach: 275ml, 800ml i 1000ml (moja w wersji 1000 ml).



Skład:
 Aqua, Cetearyl Alcohol, Methosulfate, Parfum, Phenoxyethanol, Methyldibromo Glutaronitrile, Hydroxypropyltrimonium Hydrolized Casein, Citric Acid, Hydrolized Milk Protein, Methylchloroisothiazolinone, Sodium Cocoyl Glutamate, Methylisothiazolinone


Plusy :
* dobrze odżywia włosy, które już po pierwszym stosowaniu wydają się gładsze, bardziej lśniące
* daje uczucie nawilżenia włosów (nie przetłuszcza!)
* ułatwia rozczesywanie włosów
* zapach - mleczny
* cena : ok. 13-20zł za duże opakowanie (na promocji)

Minusy:
* dostępność - Hebe/internet 
* może obciążać włosy (zależy od tego, z jakimi włosami mamy do czynienia i ile produktu nałożymy )
* opakowanie (duże, nie poręczne)
* skład - zawiera alkohol/perfumy

Czy miałyście kiedyś tą maskę, co o niej sądzicie? 

Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. Akurat tej osławionej wersji nie miałam, póki co męczę się z 'Keratin' i przeklinam samą siebie za to, że połakomiłam się na to ogromne, litrowe opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji "Keratin" nigdy nie miałam, więc nie potrafię porównać:)

      Usuń
  2. Lubie maske z keratyna z tej firmy. Tej jeszcze nie mialam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam ta maskę u koleżanki, ma bardzo przyjemny zapach ^_^ Ale litrowe opakowanie to trochę za dużo, jest ogromne, a ja za bardzo lubię zmieniać kosmetyki ;) Może kiedyś skuszę sie na małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja pielęgnacja włosów kuleje niestety
    Zostaje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i kupiłam ponownie, bardzo ją lubie i zapach mi meega odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo znajomych ją używa.Ja jakoś nigdy się na nią nie skusiłam, chyba przez ten jej duży format.Lubię testowac i zmieniać , a tak pewnie z rok bym uzywała te samą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...