poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Celia - Delice błyszczyk do ust - nr 15, czyli subtelne usta na wiosnę:)

Ostatnio będąc w Empiku postanowiłam zajrzeć co w kobiecych magazynach piszczy:) Zupełnie nie miałam w planach zakupu jakiegokolwiek, jednak przy miesięczniku InStyle (i chyba widziałam przy jeszcze innym) zobaczyłam śliczny, różowy błyszczyk Celii. Cena magazynu z kosmetykiem : 5,99zł. Pomyślałam "Ok, kolor mi się podoba, za 5,99 chyba warto". I z moim "chyba warto" udałam się do kasy. 


Opis produktu z wizaz :
Lekkie, o głębokiej kolorystyce, delikatnym połysku i słodkim zapachu truskawki z wanilią. Formuła aksamitnego balsamu, który odżywia i nawilża dzięki zawartości skwalanu i witaminy E. 
Mój o numerze 15.


Pierwsze wrażenie : kolor : lekki, wiosenny, po prostu do dziennego makijażu jak znalazł (chyba też dlatego się na niego skusiłam). W domu, gdy tylko go otworzyłam poczułam delikatny zapach gumy balonowej:) Nie jest On intensywny i męczący, na ustach nie utrzymuje się zbyt długo. Jak widzicie na zdjęciu wyżej - aplikator jest klasyczny - taka gąbeczka, lekko wygięta ku górze.


Po nałożeniu na usta kolor bardzo mi się spodobał. Jest delikatny, różowy, świeży. Dobrze się rozprowadza, nie robi smug, po prostu ładnie wygląda. Warto też wspomnieć, że nie zawiera żadnych drobinek. Zaskoczyło mnie to , że dość długo utrzymuje się na wargach i nie sprawia, że czuję się, jakbym wysmarowała usta klejem "kropelka" - dla mnie to duży plus. 
Jego średnia cena standardowa to ok. 10-12zł za 10 ml.
W magazynie jego pojemność to 6,5ml.


Błyszczyk jest z magazynu na Maj 2015 - tak więc jeśli chcecie go wypróbować, to na pewno go znajdziecie na sklepowych półkach (dlatego tak pospieszyłam z recenzją!:) )

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny :) ja w ziemie wole szminki ale latem kto wie moze sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda - tak, jak napisałaś idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolor! Lubię takie więc może się w niego zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba, właśnie takiego szukałam, choć nigdy ta firma mnie nie kusiła, ten błyszczyk może zakupię. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię błyszczyków, ale przyznam że pięknie się prezentuje na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko sięgam po błyszczyki, jednak w tym wypadku nie żałuję:)

      Usuń
  6. produkt bardzo ładnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam błyszczyki ten ma fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak wolę pomadki, ale efekt ładny faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. great post :) have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor cudny, ale błyszczyki z Celi nie odpowiadają mi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...