poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Kwietniowe denko :)

Hej, dziś pierwszy raz  na blogu wrzucam post ze słynnej serii "projekt denko"! :) Kilka razy (dużo wcześniej) chciałam coś takiego przygotować, aczkolwiek za każdym razem puste opakowania lądowały automatycznie w koszu ... Ale tym razem przygotowałam torbę specjalnie na te puste opakowania i zbierałam je w jednym miejscu, zaraz pokażę co z tego wyszło w przeciągu ostatniego miesiąca:)


Do zawartości torby zapomniałam wrzucić opakowania po kremie z MaryKay
- który wylądował w koszu w połowie miesiąca :(



* Peeling do ciała Bielenda - winogrono
Peeling, który w końcu udało mi się zużyć - zakupiłam go w Biedronce na jakiejś promocji. Fajny, nie drogi produkt, jego zapach również ok, jednak nie utrzymywał się długo na skórze. Po użyciu zostawiał delikatny film na ciele, co nie każdy lubi. 


* Krem pod Oczy z Orchideą Alterra
Nie dawno wspominałam o nim na blogu a teraz już ląduje w koszu. Jest ok, całkiem dobrze nawilża skórę, jednak dla bardziej wymagajacych mógłby być nie wystarczający. Ma praktycznie nie wyczuwalny zapach, jest delikatny i nie powoduje podrażnień. Jego następcą jest krem z Iwostin:)



Lakiery do paznokci - od lewej:
* Miss Sporty nr 343 - fajny pomarańczowy kolor, całkiem przyzwoicie trzymał się na moich paznokciach. (czy wy też tak macie, że ciężko zużyć do końca lakier do paznokci?)
* Wibo Express Growth nr 350 - delikatny, zgaszony róż idealny do pracy czy szkoły:)
* L'oreal Color Riche nr 610 Rebel Blue - bardzo lubiłam ten lakier - śliczny, głęboki kolor i całkiem niezła trwałość.



* Odżywka do cienkich i słabych włosów Aussie 
Nie dawno pokazywałam kolejną buteleczkę w poście zakupowym - czyli jak najbardziej polecam. Włosy zawsze po jej użyciu są miłe w dotyku, nie ma problemu z rozczesaniem. Minusem może być trochę chemiczny zapach.

 
* Odżywczy krem do rąk Evree
Bardzo fajny, nawilżający krem do rąk za rozsądną cenę. Kolejne opakowanie już noszę w swojej codziennej torebce i używam kilkakrotnie w ciągu dnia. Zawiera olejki makadamia i migdałowy oraz witaminy E i F.


* zmywacz do paznokci Isana
Tani zmywacz z Rossmanna, który występuje w kilku wersjach (zawsze zapominam podczas zakupów, która najlepsza :D). Czasem trzeba pobawić się przy zmywaniu trochę dłużej, gdy trafimy na mocny lakier ale ogólnie dobrze sobie radzi i nie narzekam, również jego kolejna butelka jest na mojej półce.


* Nawilżający żel pod prysznic Avon (Secret Kiss)
Zwykły żel pod prysznic, na pewno słowo "nawilżający", które znajdziemy z tyłu opakowania jest grubo przesadzone a wręcz nie prawdziwe. Ja osobiście za każdym razem kupuję inny żel, czy to w Rossmannie czy z Avonu - nie przywiązuję szczególnej wagi do wyboru, byle dobrze mył i miał ładny zapach:) Ten żel jest tani i dość przeciętny, opócz zapachu, który jest ładny aczkolwiek nie trwały.

Miałyście może któryś z wymienionych produktów, co o nich sądzicie? 

Pozdrawiam:)

18 komentarzy:

  1. Kocham kremy do rąk z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię zielony zmywacz z Isany ;) Dla mnie najważniejsze, żeby zmywacz był bez acetonu... Zobaczysz, jak nabierzesz nawyku, to puste opakowania będą Ci z torby wylatywać (tudzież pojemnika) ;) W tym tygodniu dodam moje giga denko, z którego jestem bardzo dumna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nabiorę nawyku - jestem (chyba) na dobrej drodze:)

      Usuń
  3. nie znam Twoich wykończonych produktów, ale muszę zrobić porządek w lakierach do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba to też jeszcze nie koniec "przeglądu: lakierów:)

      Usuń
  4. Nie znam zadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym zmywaczem Rossmana to prawda, czasem trzeba się nagimnastykować, by zmyć trudniej schodzące lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne denko muszę przygotować też swoje, bo trochę pudełek już mi się nazbierało. Z tego zestawienia miałam tylko zmywacz z rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego produktu ale interesuje mnie Evree. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore denko, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiam wszystkie denka :-) A właśnie zakupiłam ten krem z Evree i jestem z niego bardzo zadowolona, faktycznie świetnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie także się sprawdza:)

      Usuń
  10. Nic z tych produktów nie wpadło w moje dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę się tego nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam pisać te posty i zbierać z dumą opakowania, nie wiem czemu, ale najpierw cieszę się jak coś kupię, a później, że udało mi się to zużyć do cna :D Świetnie Ci poszło :) Zmywacz Isana - rewelka :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ja również z dumą zbierałam te opakowania! :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Gratuluję pierwszego denka!! :D Świetnie Ci poszło :) Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...