środa, 8 kwietnia 2015

Kwietniowe zakupy z Rossmanna

Cześć! Wczoraj po pracy zajrzałam do Rossmanna z gotową listą produktów do kupienia. Od jakiegoś czasu postanowiłam spisywać rzeczy, które są mi potrzebne oraz takie, które po prostu bardzo chciałabym przetestować u siebie. Gdy wychodziłam z Rossmanna byłam z siebie dumna, że nie skusiłam się na nic więcej, czyli na niezaplanowane, dodatkowe produkty w torebce:)


Niektóre z produktów znam już dobrze,
 jak np. odżywkę Aussie czy zmywacz do paznokci Isana :)


* Szampon do włosów Head&Shoulders (seria : gęste i mocne) - te szampony stosuję bardzo długo, zmieniam tylko rodzaje, tak jak w tym wypadku - to nowość w Rossmannie (jak dla mnie wszystkie działają tak samo). Stosuję go zamiennie z innym szamponem. Cena : 13,99.


* Odżywka do włosów Aussie Volume Conditioner - wypatrzona na kanale u Szusz i cieszę się, że się na nią skusiłam:) To moje drugie opakowanie. Cena : 19,99.


* Gumki do włosów For Your Beauty - jestem mistrzem gubienia gumek do włosów, więc każdy zapas się przyda:) Cena : 4,99.


* Rozświetlacz prasowany Wibo Diamond Illuminator - ten produkt znalazł się na liście po kilku dobrych recenzjach na YT.  Cena : 9,79.



* Krem do stóp Evree MaxRepair - nie miałam już żadnego kremu do stóp w swoich szufladkach, więc postanowiłam wypróbować ten. Jest przeznaczony do bardzo suchej i szorstkiej skóry. 
Cena: 6,99.



* Zmywacz do paznokci Isana - bardzo często kupuję właśnie zmywacze z Isany, które są tanie i dobre. Nie zawiera acetonu, z olejkiem pielęgnacyjnym. Cena : 4,99.


* Eyeliner Lovely - malutki eyeliner w kolorze turkusowym - jestem bardzo ciekawa, jak będzie wyglądał na powiekach - ciekawa propozycja na wiosnę i lato :) Cena : 6,99.


Od lewej:
* Hydrożelowe płatki pod oczy Perfecta - stosuję je od dawna, gdy moje skóra wokół oczu potrzebuje dodatkowego wytchnienia. Przed użyciem zawsze lądują na 15min w lodówce:)
Cena : 3,99.
* Nawilżająca maseczka na pierwsze zmarszczki Bielenda - skierowana dla kobiet po 30 roku życia, ja jednak postanowiłam ją wypróbować (w końcu to tylko maseczka!:) ). Cena : 3,99.
* Maska nawilżająca z zieloną glinką Ziaja - bardzo lubię te maseczki Ziaji i często je kupuję, tym razem padł wybór na jedną z ulubionych. Cena :1,39.

I to byłoby na tyle :)
Dajcie znać w komentarzach, czy znacie któreś z tych kosmetyków i jak sprawdziły się u was.

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ten rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten rozświetlacz ;) Zmywacz isany też bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skuszę się na ten krem do stóp Evree! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde dobre to z tą listą zakupów! Ja zawsze kupię coś dodatkowo, bo jest na promocji albo bo mi się spodoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym:) Pewnie nie raz sama jeszcze popełnię tego typu "grzeszki" ale zawsze warto jakoś próbować:)

      Usuń
  5. Ja też jestem mistrzem gubienia gumek do włosów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem w tym sama :D

      Usuń
  6. Oooo na rozświetlacz się czaję ! Ciekawe czy warty uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa, już zaczynam testować:)

      Usuń
  7. fajne zakupy- jestem bardzo ciekawa tego rozświetlacza z wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozświetlacz wiboi musi byc mój:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz pięknie wygląda, ciekawe jak na buzce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze u mnie w Rossmannie nie ma już tego rozświetlacza, a szkoda... Też mam ten liner tylko ja mam w kolorze zielonym (właśnie na bloga wrzuciłam makijaż z jego użyciem - zapraszam jeśli masz ochotę), ale czaję się jeszcze na ten niebieski i różowy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...