sobota, 11 kwietnia 2015

Małe kwietniowe zamówienie:)

To był tydzień typowo kosmetyczny:) Obok zakupów w Rossmanie przyszło do mnie małe zamówienie z jednej ze stron internetowych. Nie będzie tego dużo - 3 rzeczy, jednak jestem z ich zamówienia zadowolona i już wam je pokazuje!



Revlon ColorStay 150 Buff do skóry tłustej i mieszanej
Nie jestem w stanie wam powiedzieć, która to już buteleczka tego podkładu ląduje na mojej półce:) Używam go od bardzo dawna - lubię go za krycie, trwałość, kolor. Wiem, że ma swoich przeciwników i zwolenników - jestem w tej drugiej grupie:) Cena: 29,90zł.


Pędzel do różu Hakuro H21
Mimo, że cały czas planuję poszerzać mój zbiór o pędzle Zoeva - to skusiłam się na Hakuro:) (kobiety!). Jak dotąd zawsze byłam z nich zadowolona i nigdy mnie nie zawiodły. Cena: 29,40zł.


Hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco
I w końcu zamówiłam jeden produkt tej osławionej marki:) Jeżeli się spisze to pewnie pójdę za ciosem i kilka kolejnych również u mnie się pojawi. Cena : 15,90zł.

Czy stosowałyście któryś z tych kosmetyków?
Polecacie inne produkty marki Sylveco?
Pozdrawiam i miłego weekendu :)

17 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie miałam przyjemności z żadnym z Twoich produktów.
    Swego czasu rozważałam zakup Colorstay, ale boje sie, ze nie trafie z kolorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor chyba najlepiej zobaczyć na żywo w jakiejś drogerii, np Hebe:)

      Usuń
  2. Chętnie bym wypróbowała Sylveco - ale czekam na jakieś promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo wszystko super. Hakuro i podklad mam i bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupki :) chcę sobie zamówić ten pędzel z hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kochałam revlon CS, ale odkąd zaczęli mieszać w składzie, totalnie się u mnie nie sprawdził w żadnej z nowych wersji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że trochę pozmieniali... u mnie jednak dalej się sprawdza:)

      Usuń
  6. Pędzle Hakuro są świetne :) Chociaż ostatnio regularnie je zdradzam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo polecam kosmetyki Sylveco. Ten tonik również posiadam mimo, że stosuję go dopiero od początku kwietnia to już zdążyliśmy się polubić. Spróbuj koniecznie ich kremów w wersji lekkiej! Miałam brzozowy i był świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie na niego się czaję i mam w planach jego zakup:)

      Usuń
  8. też lubię pędzle hakuro :) revlona nigdy nie używałam, ale nie potrzebuję tak mocnego krycia :) a toniku jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie używam tego toniku z Sylveco i jest całkiem nie zły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, ja też ostatnio pierwszy raz sięgnęłam do Sylveco i też padło na ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też jestem z Hakuro bardzo zadowolona :) Używam ich już prawie dwa lata i włosie wygląda nadal idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama jestem wielką zwolenniczką podkładu z Revlon i też nie wiem ile już ich buteleczek zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...