poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Prosty makijaż dzienny:)

Cześć! Po świątecznym poniedziałkowym obiedzie chciałam wrzucić dla was lekki makijaż dzienny, który wykonuję dość często np do pracy. Jest on prosty, a do jego wykonania użyłam swoich ulubionych kosmetyków i pędzli. W tym makijażu zależało mi na ładnym rozświetleniu twarzy, lekkości i podkreśleniu oka w subtelny sposób (mam nadzieję, że mi się to udało!) :)


Twarz :
* podkłady : Revlon ColorStay 150 Buff & Mary Kay TimeWise Ivory 5
* korektory : Rimmel Lasting Finish 010 Porcelain ( jego recenzja tu ), Bell HypoAllergenic 01
* Puder : Catrice All Matt Plus 010 Transparent ( jego recenzja tu )
* Bronzer : Inglot Face Blush nr 75
* Róż do policzków : The Balm Hot Mama!
* Rozświetlacz : MUR Highlight Palette


Oczy :
* Powieki : baza - korektory Rimmel Lasting Finish 010, Bell Hypoallergenic 01,
biała kredka pod łuk brwiowy NYX Jumbo 604 Milk Lait, cienie z paletki MUR Death By Chocolate
* Eyeliner : czarny cień z paletki MUR & Inglot DuraLine
Tusz do rzęs : L'oreal Volume Million Lashes Extra Black


Usta :
* Lovely, Błyszczykowa pomadka do ust 01


Pędzle :
* twarz : Inglot 1SS i 3P, Zoeva 110
*  Brwi : Inglot 17TL
* oczy: EcoTools (do nakładania jasnych cieni - brak numeru), Inglot 80HP, Zoeva 231 i 227
* eyeliner :Inglot 30T


Pozdrawiam gorąco i czekam na wasze opinie pod postem! :)

12 komentarzy:

  1. Takie subtelne makijaże zapewniające naturalny look to zdecydowanie to, co lubię najbardziej na co dzień! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatnie i świeżo! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo naturalnie i dziewczeco - tak jak lubie! sliczny makijaz

    OdpowiedzUsuń
  4. ja często maluję się bardzo podobnie jak nie mam siły wcześnie rano cieniować oczu :) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, delikatny makijaż ;) a jakie długie rzęsy, muszę wypróbować ten tusz :)
    a w ogóle to masz piękne oczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny delikatny kobiecy makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dąże do takiego looku na codzień :) Przepięknie Ci tak! :* x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...