sobota, 25 kwietnia 2015

Zakupy na promocji w Rossmannie vol.1

Cześć! Wczoraj popołudniu poczyniłam małe zakupy w Rossmannie na szalonej promocji -49% na "kolorówkę". Zaczęło się od produktów do twarzy - czyli korektory, podkłady, pudry, róże, bronzery itp. Trochę się zawiodłam, że nie dorwałam CC kremu z Bourjois - nie było już po prostu najjaśniejszego koloru :<


Skusiłam się na słynny róż Bourjois, który od dawna miałam w planach kupić, BB krem z Maybelline oraz na pocieszenie - CC krem z Bell z nowej serii.


* Dream Fresh BB cream Maybelline NY 
To już moje trzecie opakowanie tego BB kremu. Dlaczego mój wybór padł ponownie na niego? Sprawdza się bardzo fajnie na wakacjach, na wszelkich wyjazdach i wtedy, gdy mamy wolniejszy czas a słońce dopisuje. Używam go tylko wtedy, gdy moja skóra jest już opalona, ponieważ mimo, że jest w kolorze Ivory to jest ciemny :( Jego dużym plusem jest SPF 30 - który uratował moją skórę nie raz:)


* Fluid korygujący CC krem Bell HypoAllergenic
Nowa seria, nowy CC krem - pocieszacz po niedoszłym u mnie CC kremie z Bourjois :( Sięgnęłam po przedostatnią sztukę z półki w kolorze 01 Porcelain. Mam nadzieję, że nie będę zawiedziona.


* Wypiekany róż do policzków Bourjois
Ja sięgnęłam w kolorze 95 Rose de Jaspe i muszę się przyznać, że wybrałam go dość przypadkowo - wiedziałam tylko, że chcę jakiś różowy odcień, a ponieważ było ich tyyyyyyle, że nie mogłam się zdecydować, a napieranie na moje plecy było znaczne wrzuciłam do koszyka ten. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi u mnie po tylu korzystnych opiniach na YT i w blogosferze:)


Na koniec wrzucam paragon z kwotą początkową i rabatem :) 
Mam nadzieję, że się przyda!

A czy wy już byłyście na promocyjnych zakupach w Rossmannie?
Znacie któryś z ww kosmetyków, co sądzicie?
Czekam na komentarze pod postem:)

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Ja mam ten bb z maybelline ale w wersji turkusowej dla skory tlustej i mieszanej i równiez go lubie uzywac na luzniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Macałam ten CC z Bell, ale uznałam, że będzie za słabe krycie. Mam nadzieję, że napiszesz recenzję po jakimś czasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie o nim wspomnę za jakiś czas, sama jestem ciekawa jak się spisze :)

      Usuń
  3. szkoda, że u mnie w rossmannie nie ma bell ;/ Mam ochotę na jakiś róż z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tym tygodniu odpuszczam..czekam na przyszły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już teraz też czekam na przyszły :)))

      Usuń
  5. Ja na razie jeszcze nic nie kupiłam na promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się upolować to co chciałaś, ja w zasadzie potrzebowałam tylko podkładu HealthyMix, ale żeby otrzymać go w miarę odpowiednim kolorze zlazłam pół miasta chyba :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupy w cenie regularnej różu - czego kobieta może chcieć więcej ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się skusiłam na puder w kamieniu z rimmela stay matte :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...