piątek, 17 kwietnia 2015

Zakupy w Superpharm:)

Cześć! Kilka dni temu doszła do mnie wiadomość, że Superpharm przygotowało kilka ciekawych promocji, z których chętnie bym skorzystała - tak też się stało wczoraj:)

 
Wszystkie te produkty to u mnie zupełne nowości - nigdy wcześniej nie miałam szansy ich wypróbować, o części słyszałam dobre opinie w blogosferze:)


* Rozświetlający krem wygładzający Vichy Idealia do skóry normalnej i mieszanej
Zdania na temat tego kremu są podzielone - ja postanowiłam go wypróbować. Miałam tylko raz krem nawilżający z Vichy, który był dość przeciętny. Mimo wszystko.. skusiłam się, ponieważ mój z MK się skończył:) Cena :79,99zł.


* Pomadka Bourjois Rouge Edition 04 Rose Tweed
Słynna seria pomadek Bourjois w końcu zawitała w mojej kosmetyczce. Kolor (zgaszony róż?) wybrałam bez wcześniejszych przemyśleń z pomocą pani ekspedientki:) Możliwe, że na inne kolory zdecyduję się, gdy w Rossmannie będzie kolorówkowa obniżka cen. Cena: 41,99zł.


* Łagodzący lipo-protektor pod oczy Iwostin Oftalin
Mój obecny krem pod oczy z Alterry sięga już prawie dna - tak więc jak wspominałam, postanowiłam spróbować czegoś innego. Padło na promocyjny krem z Iwostin - niestety nie mam dużego doświadczenia z kremami pod oczy, cały czas poszukuję ulubieńca:) Cena : 27,99zł.


* Tusz do rzęs L'oreal Volume Million Lashes So Cuture
Postanowiłam, że kolejnym tuszem po moim obecnym L'oreal będzie kolejny tej marki, tyle że osławiony So Cuture. Nie mogłam przejść obok niego obojętnie, tym bardziej że był na fajnej promocji. Cena : 36,39zł.


* Lakier Rimmel 60 Seconds Super Shine 405 Rose Libertine
Miłość od pierwszego wejrzenia - świetny kolor na wiosnę i lato - bardzo pozytywny. Lubię lakiery Rimmel tak więc chętnie po niego sięgnęłam. Cena : 10,99zł.

A czy wy upolowałyście coś na promocjach w Superpharm?
Jeśli znacie te ww. produkty dajcie znać, jak spisują się u was:)

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Nie bardzo przepadam za SP ceny często są tam wręcz z kosmosu. Ale muszę się wybrać po jakiś dobry filtr przeciwsłoneczny do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo przepadam za SP ceny często są tam wręcz z kosmosu. Ale muszę się wybrać po jakiś dobry filtr przeciwsłoneczny do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zawsze zanim kupię w SP to patrzę, jaka cena jest w innych drogeriach. Czasem "promocja" w SP to po prostu cena regularna np. w Hebe.

      Usuń
    2. Macie dziewczyny rację, że SP czasem przegina z cenami i oszukuje na promocjach

      Usuń
  3. Miałam krem z Vichy Idealia i bardzo się polubiliśmy ;) Obecnie używam Aqualia Thermal ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten lakier :)
    Ciekawa jestem czy te pomadki też trzymają się tak długo, jak te w płynie z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kolor lakieru cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz.... ciekawi mnie jak się u ciebie sprawdzi.
    Pokaż pomadkę na ustach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tego tuszu:)
      Postaram się niedługo ją pokazać:)

      Usuń
  7. Chcę wypróbować ten tusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny odcień pomadki! Kiedyś bardzo chciałam wypróbować krem Idealia, ale w końcu odpuściłam, choć wciąż mam ochotę na coś od Vichy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna szminka :) Ja w poniedziałek się wybieram do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, ja czekam teraz na promocje w Rossmannie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnej z tych rzeczy nie miałam, ale moja koleżanka ma Volume Milion Lashes i jest zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie z Rimmelami pozegnalam odkad zmienili sklad, kiedys byly niezniszczalne, teraz odpadaja juz po chwili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go właśnie noszę 3 dzień i jest ok:)

      Usuń
  13. Ale łupy, pozazdrościć! :)
    Obserwuję
    PS: 28ego kwietnia na moim blogu pojawi się urodzinowe rozdanie, zapraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. so couture to chyba jedna z moich ulubionych maskar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. mialam tez kiedys rose libertine, zauroczylam sie kolorem w butelce, ale na paznokciach wydawal mi sie taki troche nijaki - daj znac, jak u Ciebie sie sprawdza

      Usuń
    2. Mi na paznokciach bardzo się podoba ( z bazą - odżywką i Seche Vite stosuję) :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...