środa, 20 maja 2015

Dobre rozświetlenie w niskiej cenie czyli Wibo Diamond Illuminator

Cześć! Ostatnio o rozświetlaczach z rossmannowych półek zrobiło się całkiem głośno a to za sprawą dwóch produktów - jednego z Lovely, którego Ja osobiście nie posiadam i drugiego z Wibo - o którym chętnie napiszę słów kilka. Można powiedzieć, że dzięki dostępności i niskiej cenie te produkty podbiły serca wielu z nas !


Opis produktu z wizaż
Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem. Stosowanie: aby uzyskać efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i brodę. Efekt: jedwabiście gładka i rozświetlona cera pełna blasku i elegancji. 



Cena :
9,80 zł


Rozświetlacz Wibo zamknięty jest w czarnym, plastikowym opakowaniu. Jest ono lekkie i małe, ale boję się, że przy jakimś upadku może nie wytrzymać (dlatego staram się nie narażać go na takie niespodzianki :))


Jeśli chodzi o sam kolor to jest on w tonacji złota co na skórze daje taką ciekawą, dość metaliczną taflę. Moim zdaniem efekt na buzi jest bardzo ładny, deikatny - skóra od razu wygląda bardziej promiennie (o to nam chodzi!). Drobinek jest dużo ale są bardzo malutkie i dobrze "zmielone" co daje nam jednolite wykończenie, bez sztucznego efektu.


 Myślę, że trwałość jest zadowalająca - odkąd wczesnym porankiem wyląduje na mojej twarzy tak do późnego popołudnia jeszcze mogę zobaczyć jego drobinki na skórze. Oczywiście w ciągu dnia delikatnie jego "moc" słabnie - staje się on jeszcze bardziej delikatny, jednak nie tracimy go do wieczora w zupełności. 


Myślę, że jak na tą półkę cenową i dostępność (Rossmann) jest to bardzo dobry rozświetlacz. Opakowanie wydaje się słabe i raczej nie skłonne wytrzymać większych zderzeń np. z podłogą jednak produkt sam w sobie jest wart wypróbowania:)

Co sądzicie o rozświetlaczu Wibo Diamond Illuminator?
Jakie są wasze ulubione rozświetlacze?

Pozdrawiam! :)

16 komentarzy:

  1. Mam wersję Silver ;) Lubię ten rozświetlacz oraz z makeup revolution Gold Highlighter i perełki z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam paletkę 3 rozświetlaczy z MUR - jednak ten z Wibo sprawdza się u mnie lepiej:)

      Usuń
  2. A ja mam rozświetlacz w perełkach od firmy Oriflame, mam go już baaaaardzo długo i w ogóle się nie kończy :)
    Zapraszam Cię na listę filmów fantasy godnych polecenia, jestem ciekawa Twojego zdania, więc zachęcam do aktywności w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja odkad go kupiłam to przestalam myslec o zakupie Mary! Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Za tą cenę jest wart uwagi, ale obawiam się , że dla mnei jest zbyt twardy, choć z drugiej strony dla nei wprawionej ręki to nawet lepiej bo nei przesadzimy z efektem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest dość twardy - ale mimo wszystko nie sprawia przy aplikacji jakiś trudności (przynajmniej w moim przypadku) :)

      Usuń
  5. ja kupiłam ten z Lovely i obecnie jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O właśnie czegoś takie szukam, świetna cena! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo go lubię :)
    ja zauważyłam, że jego trwałość zależy od użytego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Dużo osobo go ostatnio chwali. Moze go kupię, jak będę w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego rozświetlacza i ogólnie bardzo rzadko się ostatnio maluję :) Ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam w swojej kolekcji rozświetlacz z technic i avon, ale nie używałam ich, więc widzę, że potrafię się obejść bez tych produktów, na razie nie kupuję, ale o tych słyszałam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie rozświetlaczy używam od niedawna i teraz się już wciągnęłam:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...