sobota, 16 maja 2015

Moja podstawowa pielęgnacja ciała

Cześć! Dziś chciałabym wam przedstawić kilka produktów, które stosuję najczęściej w kwestii pielęgnacji ciała. Ogólnie jestem strasznym leniem, jeśli chodzi o wszelkie smarowanie - kremowanie:D i tego typu zabiegi, mam zaraz sto wymówek typu "nie mam czasu", "nie chce mi się", "muszę szybko zrobić coś inngo, potem", a potem nie nadchodzi:)


Jak widzicie - wybrałam do tego postu tzw. podstawę. Mam w szufladzie jeszcze jakieś masełko (za którym nie przepadam) i maskę do stóp z Avonu, którą również stosuję co najwyżej raz w miesiącu (wiem, wiem - powinnam o wiele częściej:)).


* oczyszczająco-wygładzający scrub do ciała z brazylijskimi jagodami Acai Avon
Peelingi/scruby używam od bardzo dawna i je uwielbiam - ten również spisuje się fajnie - jest to o średniej mocy "zdzierak" o przyjemnym, jagodowym zapachu, który barwi nam wodę na wrzosowy kolor. Zostawia też skórę z delikatną, cienką warstwą po kąpieli - wiem, że nie każdy ten efekt lubi - Ja tak, bo wtedy odpuszczam wszelkie balsamy :) 


* Odżywcza maska do dłoni i stóp z parafiną Avon
Nie wiem jak wy, ale ja lubię serię tych produktów Planet Spa (oczywiście nie wszystkie się u mnie sprawdziły, ale część jest na prawdę ok). Ten produkt ma za zadanie poprawić stan naszej skóry i dać jej zastrzyk nawilżenia. Pachnie bardzo przyjemnie - głównie wanilią (posiada masło shea).
* Odżywczy krem do rąk Evree do bardzo suchej i wrażliwej skóry
Ten krem już pojawił się na moim blogu - a Ja nadal go uwielbiam. Nie drogi, łatwo dostępny (np. Rossmann), przyjemny w użytkowaniu, dobrze nawilżający, z olejkami i komplekem witamin - czego chcieć więcej?


* Regenerujący krem do stóp Evree do bardzo suchej i szorstkiej skóry
I znów mamy produkt Evree, który się pojawił jakiś czas temu w poście zakupowym. Myślę, że to kolejny dobry i tani produkt, który z powodzeniem możemy stosować na wieczór na nasze stopy by rano obudzić się z gładką i przyjemną skórą :)


* Balsam do ciała Warm Amber Mary Kay
Balsam, który mam już dość długo i za chwilę go skończę. Pachnie bardzo przyjemnie, mi kojarzy się ten zapach z lekkimi, letnimi perfumami. Stosuję go głównie na dzień, gdyż po jego zastosowaniu skóra jest bardziej promienna i rozświetlona, jednak nawilżenie nie utrzymuje się zbyt długo.


* Olejek do ciała Balea
Bardzo fajny olejek, który stosuję nie tylko do ciała ale głównie do włosów (na końcówki). Jeśli chodzi o ciało,to stosuję go przeważnie na miejsca przesuszone, takie jak łokcie czy kolana. Pięknie pachnie - wanilią i kokosem (dość intensywnie, jeśli ktoś nie lubi słodkich zapachów to nie polecam). Olejki to chyba dobrodziejstwo, z którego warto korzystać a nasza skóra i włosy dzięki nim są odżywione i wypielęgnowane.

Jak widzicie - nie ma tego dużo, chyba nie jestem ogromną fanką pielęgnacji (może mi sie to jeszcze zmieni:) )

A jakie są wasze ulubione produkty do pielęgnacji ciała?

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Ten fioletowy scrub z Avonu prześlicznie pachnie. :) A z Evree mam olejek do twarzy, nawet fajny ale poczekam jeszcze na efekty, bo dopiero zaczęłam używać.
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pachnie prześlicznie:)
      Czekam na recenzję tego olejku :)

      Usuń
  2. Fioletowe coś wygląda mega zachęcająco !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te kremy evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym kiedyś wypróbować ten olejek do ciała Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ma ten peeling z Avon :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post . I hope I follow the blogs you visit the blog to you and kissed you get the following :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polubiłam się z kremem do rąk Evree, a jeśli chodzi o ciało, aktualnie smaruję się złotym balsamem z Organique, którym jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten scrub ma świetny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny kolor ma ten scrub! chociaż bardziej przypomina masło niż peeling ;p
    z Avonu Planet Spa bardzo lubię krem do stóp ;) ale teraz mnie zaciekawiłaś tym Evree

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...