sobota, 30 maja 2015

Projekt denko maj 2015

Cześć! Już jutro ostatni dzień pięknego miesiąca, jakim jest maj (jak ten czas szybko leci)! Wczoraj zajrzałam z dumą do mojej torby z pustymi opakowaniami po kosmetykach - tak, tak - jestem z siebie dumna! Otóż to drugi post na moim blogu z serii "projekt denko" i uważam, że całkiem nieźle mi to wychodzi i jestem na coraz lepszej drodze!


Jest tu trochę kolorówki, trochę pielęgnacji, perfumy,coś do włosów i lakiery - misz masz! :)


* Volume Million Lashes Extra Black L'oreal
O tym tuszu już wspominałam na swoim blogu - jest fajny, ma piękny czarny, głęboki kolor - jedyny minus to to, że lubi się trochę osypywać :(
* MasterpieceMax Mascara Max Factor
Ten tusz miałam trochę dłużej, ale ogólnie obydwa starałam się używać na zmianę. Dobry tusz, jednak w tym wypadku czasami miałam problem ze sklejaniem rzęs - poza tym - bez zastrzeżeń :)


* Skoncentrowana odżywka do paznokci 8w1 Eveline
Słynna odżywka, którą używam od bardzo długiego czasu (jednak z przerwami) - lubię ją, ma ładny kolor (jak na odżywkę), stosuję ją pod lakier kolorowy jako bazę - sprawdza się!
* Ultra Strong Nail Hardener Essence
Używałam go jako nabłyszczacz, dopóki nie odkryłam Seche Vite. Miał za zadanie utwardzać lakier i przedłużyć jego trwałość (różnie to bywało, szczególnie z trwałością).


* Lakier Lotus Effect Manhattan nr 53S
Bardzo fajny lakier w kolorze zgaszonego różu (takie lubię najbardziej). Fajny i wygodny pędzelek, już jedna wartwa dawała satysfakconujące krycie, dobrze się trzymał na paznokciach.


* Płyn do kąpieli Zielone Jabłuszko Avon
Bardzo lubię płyny do kąpieli - ten dawał sporą ilość piany i ładny zapach:)
* Energizujący żel do mycia ciała AA
Bardzo przeciętny żel - słaby zapach, kiepsko się pienił i szybko zużywał, już do niego nie wrócę:)


* TimeWise produkt 3w1 do oczyszczania twarzy MaryKay
Przyjemny produkt, który miał za zadanie zrobić nam dokładny demakijaż twarzy - nie stosowałam go do demakijażu oczu. Produkt przyjemny, nie wysuszał skóry a wręcz czułam delikatne nawilżenie po jego użyciu.


* Płyn micelarny do skóry bardzo wrażliwej Mixa
Delikatny, nie uczulający płyn micelarny - może nie jest bardzo skuteczny w demakijażu mocniejszego makijażu, jednak na codzień ok. Nie pozostawia uczucia ściągnięcia skóry.


* Mgiełka do ciała Warm Vanilla Sugar B&BW
Bardzo fajna mgiełka, z resztą wiecie że je uwielbiam! Przyjemny zapach, mam już kolejne opakowanie, które pokazywałam w poście z zakupami majowymi. Polecam!


* Perfumy See By Chloe EDP, Chloe
Bardzo ładny, delikatny - idealny na co dzień zapach, szkoda tylko, że dość nie trwały. Za tą półkę cenową w tej kwestii spodziewałam się na pewno lepszej trwałosci, no ale niestety.


* Szampon pokrzywowy Herbal care Farmona
Lubię szampony Farmona do codziennej pielęgnacji - myślę jednak, że bez odżywki plątałby nasze włosy (dlatego zawsze u mnie występuje z odżywką, np. Aussie). Jego zapach jest wyczuwalny tylko przy aplikacji, potem się szybko ulatnia.


* Antyperspirant w kulce Vichy
Mój ulubiony antyperspirant, jego kolejne opakowanie już mam i używam. Bardzo ładnie pachnie, nie podrażnia skóry pod pachami, spełnia swoje zadanie bardzo dobrze.


* podkład Revlon ColorStay 150 Buff do cery tłustej i mieszanej
Mój ulubiony, trwały podkład. Jego krycie jest na prawdę dobre, gama kolorystyczna szeroka - większość z nas z pewnością może dobrać sobie odpowiedni kolor. Najlepiej mi się go aplikuje palcami. Jego minusem jest brak aplikatora, np pompki.

Znacie któryś z tych produktów?
Jak u was wypadł majowy projekt denko?:)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Ja kupiłam miliona lashes ten w fioletowym opakowaniu i ciekawa jestem, jak się spisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go obecnie i jest bardzo fajny (tylko ciężki jeśli chodzi o demakijaż) :)

      Usuń
  2. Oo juz zapomniałam o tych płynach do kąpieli Avon !

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam te dwa tusze i bardzo fajnie je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie troche kiepsko z denkiem w tym miesiącu. Muszę się za niego zabrać niedługo :)
    Miałam szampon z Farmony, ale wersję ze skrzypem polnym i polubiłam, ale faktycznie bez odżywki byłoby trochę ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedyne co mi znane to odżywka 8 w 1 z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam tej odżywki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też używam tej odżywki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie revlon najlepiej aplikuje się pędzlem, ma wtedy jeszcze lepsze krycie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ochote sprawić sobie ten podkład Revlon ColorStay

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...