poniedziałek, 11 maja 2015

Rouge Edition 12H Bourjois - 35 Entry VIP

Cześć! W końcu znalazłam trochę wolnego czasu na dodanie kolejnego postu .. i znów produkt do ust! Muszę się przyznać, że gdyby nie zdrowy rozsądek, który czasem się u mnie pojawia podczas zakupów :D, to miałabym szufladę wypełnioną produktami do ust po same brzegi. Dziś zatem chciałabym podzielić się opinią na temat kolejnej pomadki, którą kupiłam na promocji w Rossmannie :)

Info ze strony bourjois :
Intensywny i promienny kolor, półmatowe wykończenie, wytrzymałość aż do 12 godzin.Jej sekret? Formuła wzbogacona o jedwabne pudrowe drobinki utrwalające. Makijaż z Bourjois jest przyjemnością, dlatego nowe pomadki to długotrwałość w połączeniu z komfortem! Rouge Edition 12h ma kremową konsystencję, która jest niezwykle przyjemna dzięki zawartości masła shea. Pomadka pięknie się rozprowadza oraz idealnie wtapia w usta, pozostawiając je przyjemnie miękkie i aksamitne. Bardzo modne i przyjemne półmatowe wykończenie.
Waga : 3,5 g


Mój kolor, jaki wybrałam z tej serii to 35 Entry VIP. Przyznam, że jest to jeden z niewielu kolorów pośród moich pomadek o tak intesywnym kolorze, który na pewno rzuca się w oczy:)


Pierwszy raz - gdy na drugi dzień po zakupie pomalowałam usta - byłam lekko zawstydzona:) Pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana - kolor jest mocny i głęboki! Dość ciemny, malinowy róż - który pokrył moje usta - tak na prawdę zrobił cały makijaż - oczy wydały mi się przy nim "nijakie" - jednak taka opcja nawet mi się po jakimś czasie spodobała:) 


Co jakiś czas od pierwszego nałożenia zerkałam na zegarek - mijała pierwsza, druga, trzecia godzina a usta (w między czasie wypiłam kawę i zjadłam jogurt) - wyglądały nienagannie. Kolor osadził się mocno na ustach:) Dopiero po czwartej godzinie zobaczyłam delikatną różnicę, później posiłek i tak do 6h kolor się trzymał. Potem (przy użyciu bezbarwnej pomadki) widziałam jego delikatne pozostałości jeszcze jakiś czas - byłam zaskoczona taką trwałością!


Po kolejnych próbach z tą pomadką było bardzo podobnie, cały czas jestem pod wrażeniem i cieszę się, że ją kupiłam. Mimo, że cena jest dość wysoka - średnio 40-50 zł - warto! Jej dostępność pozwola na przyjrzenie się jej bliżej chociażby w Rossmannie czy Superpharm:) 

Znacie pomadki Rouge Edition od Bourjois?
Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. O rety jaki intensywny, piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat tych pomadek nie próbowałam, jak wiesz zachwycam się REV, a kolor który wybrałaś jest obłędny i taki mój! :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jej używać, choć czytałam już wiele pochwał.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...