sobota, 2 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia 2015

Cześć, dziś chciałabym pokazać wam moją ulubioną "piątkę", która królowała u mnie w minionym już kwietniu:) Są to kosmetyki, które sprawdziły się u mnie i chętnie do nich powrócę, kiedy tylko wylądują w torbie do projektu denko :)


Moja piątka wygląda dość kolorowo :)


* mgiełka do ciała Bath&Body Works - Pink Chiffon
Bardzo fajna, przyjemna i lekka mgiełka na wiosnę i lato! Muszę zaznaczyć, że starcza mi na długo (pojemność 236 ml). Ogólnie jestem miłośniczką mgiełek B&BW a ta jest moim kolejnym ulubieńcem. Nuty zapachowe to : czerwona gruszka, waniliowa orchidea oraz szyfonowe piżmo. Staram się je kupować podczas sezonowych promocji, tą udało mi się upolować za 37zł.


* Odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco
Jeśli macie problem ze spierzchniętymi ustami, które nie zadowolą się zwykłą, nawilżającą pomadką to ten produkt jest w stanie poprawić ich kondycję. Ma bardzo dobry skład, fajnie wygładza usta a przy tym je dobrze nawilża - Ja czuję różnicę i będę do niej wracać :)


* Lakier do paznokci Rimmel  60 seconds SuperShine - 405 Rose Libertine
Bardzo ładny - różowy (ale nie tandetny) kolor, który fajnie wygląda na paznokciach. Pędzelek ma średniej wielkości (nie lubię małych i wąskich). Szybko schnie i u mnie nie "bąbelkuje" :) Myślę nad innymi kolorami z tej serii.


* Turkusowy Eyeliner Lovely 
Te 2g produktu są warte uwagi - ogólnodostępny w Rossmannach eyeliner za niewielką cenę (możemy go teraz dostać jeszcze taniej!) ślicznie prezentuje się na oczach - nie rozmazuje się, możemy uzyskać nim ładny efekt i jest trwały, nie kruszy się, nie wyciera.


* Błyszczyk do ust Delice Celia nr. 15
Pisałam o nim tu i nadal uważam, że jest warty, aby mu się nieco bliżej przyjrzeć :) Noszę go bardzo często, polecam!


Na koniec chciałabym wam pokazać osłonkę na doniczki, którą dziś kupiłam w swojej Biedronce - jeśli lubicie te osłonki z Ikei to ta jest podobna i również bardzo ładna:) Kosztuje 7,99 zł.

Znacie któryś z moich ulubieńców?
Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam! :)

20 komentarzy:

  1. też lubię mgiełki z BBW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te eyelinery z lovely, nawet nie wiedziałam wcześniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, Ja też nie dawno odkryłam:)

      Usuń
  3. Te lakier z rimmela jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście kolorowo dzisiaj u Ciebie :)
    Znam tylko lakier rose libertine, ale nie do konca sie w nim czułam. Chyba przez to, ze w sumie jak maluje paznokcie to na dwa kolory - albo czerwony albo mleczy. Pomadka z peelingiem wyglada bardzo zachecająco.
    Mam osłonke z Ikei i rowniez bardzo ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądają te biedronkowe osłonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta osłonka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Od ponad roku jestem uzależniona od B&BW :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że trafiłam na Twój post bo przynajmniej wiem, że pomadka, którą pokazałaś poratuje moje usta :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzi tak jak u mnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. świetni ulubieńcy , błyszczyk również posiadam :) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kolorowi Ci ulubieńcy! :-) Lakier ma fantastyczny odcień! Jestem bardzo ciekawa zapachu tej mgiełki, nie mam styczności z produktami B&BW nad czym oczywiście ubolewam!

    OdpowiedzUsuń
  13. też wreszcie dorwałam tę osłonkę :D już szału dostawałam! dopiero w 4 biedronce była!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście w swojej znalazłam i nie musiałam dalej szukać:) Ale gdybym nawet musiała to i tak warto!

      Usuń
  14. Tą pomadkę też uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rowniez mam ostatnia doniczke, tylko moja jest z Ikei :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...