środa, 6 maja 2015

Zakupy na promocji w Rossmannie vol.3

Cześć! Dziś kolejna odsłona zakupowych szaleństw w Rossmannie - tym razem już ostatnia:) Oczywiście mój Rossmann znów był oblegany, nie wszystkie produkty (a raczej kolory pomadek) jakie chciałam kupić - były. Znów skusiłam się na serię Bell Hypoallergenic!


Moja kolorowa piątka czyli dwa lakiery i 3 x usta! :)


* Bell Hypoallergenic Long Lasting Nail Enamel 08 
Idzie lato i znowu mięta! Nie wiem czemu, ale już kolejny letni sezon chcę zacząć z tym kolorem:) Mam nadzieję, że ta nowość się u mnie sprawdzi. Cena : 5,60 zł
* Rimmel 60 seconds SuperShine 262 Ring a Ring O'Roses
Bardzo lubię lakiery Rimmel a to kolejny z nich - jasny róż, który idealnie pasuje na co dzień.
Cena : 5,61 zł


* Bell HypoAllergenic Shiny Lip Gloss 07
Mam jeden błyszczyk z Bell i bardzo go lubię, dlatego też postanowiłam kupić kolejny w fajnym, różowym kolorze :) Cena : 6,63 zł


 * Bourjois Rouge Edition Velvet 04 
Jak na mnie to dość odważny kolor. Chciałam wypróbować inny, jednak oczywiście przed  godziną 18 szafa Bourjois była już porządnie wybrakowana:) Pocieszyłam się więc 04 - chyba na większe wyjścia!
Cena : 26 zł
* Bourjois Rouge Edition 12H 35
Ta pomadka jest również dość mocna i świetnie napigmentowana - kolor mnie urzekł, jest (znowu!) dość ciemnym, ale nasyconym różem. Cena : 23,96 zł


A tak prezentują się trzy kolorki - co o nich myślicie? :)

I to by było na tyle z zakupowych szaleństw na promocji z Rossmannie. Czuję lekki niedosyt, że nie udało mi się zdobyć CC kremu z Bourjois, ale i tak zakupy uważam za udane!

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Ten odcień Bell mnie urzekł! Jak jest z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mogę odpowiedzieć na to pytanie - dopiero dziś go kupiłam:) Jeśli chodzi o ten, który miałam wcześniej to z trwałości byłam zadowolona - średnio ok. 2-3 h - jak na błyszczyk za taką cenę uważam, że ok:)

      Usuń
  2. Ja same paznokciowe cudeńka upolowałam ;) W tym Sally Hansen Miracle Gel, Wibo i produkty Killys ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dobre opinie o Sally Hansen Miracle Gel , ale nigdy nie miałam:)

      Usuń
  3. Ta najbardziej po lewej jest moją faworytką. Piękny kolor! Co do Sally Hansen Gel ja znowu słyszałam same niepochlebne opinie i raczej na pewno nie kupię :/ Słyszałam, że są beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest piękny - mam nadzieję, że także trwały:)
      Hmmm Ja może skuszę się na ten lakier - jeden na wypróbowanie jeśli mi się jakiś kolor spodoba:)

      Usuń
  4. Fajne zakupy ;) Ja kupiłam tylko top coat z sally hansen i lakier z wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie znalazłam mietowego lakieru Rimmel którego szukałam :( ale za to kupiłam matową pomadkę w kredce Astor i lakier pro Lycra - oba w różowo-fuksjowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o pomadce w kredce Astor ale już stwierdziłam, że 3 produkty do ust wystarczą, które wrzuciłam do koszyka :)

      Usuń
  6. Kolorki lakierów bardzo mi się podobają :) Ja nie byłam w Rossku, bo nic nie potrzebuję póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj widzę, że zakupy z % się udały :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miętowy lakier z Bell jest boski <3.
    Ma naprawdę świetny kolor :) .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...