piątek, 19 czerwca 2015

Mój ulubiony krem na dzień czyli Vichy Idealia do skóry normalnej i mieszanej

Cześć! Na początku chciałam się trochę wytłumaczyć z moich dłuższych przerw między postami - praca&sesja robią swoje, czyli pochłaniają najwięcej czasu a tego wolnego zostaje na prawdę niewiele. Czerwiec i początek lipca to zawsze taki aktywny czas u mnie i wtedy wszystko dzieje się w zawrotnym tempie - no ale tak być musi! :) Dziś przychodzę do was z recenzją kremu, o którym jakiś czas temu czytałam na różnych blogach mniej i bardziej pochlebne opinie, a Ja postanowiłam wypróbować go w końcu na swojej skórze:)


Od producenta :

Więcej niż krem ​​przeciwzmarszczkowy. Jest to pierwsza kuracja, która nadaje skórze idealny wygląd.

Krem wygładzający dla osób ze skórą normalną i mieszaną, z widocznymi pierwszymi oznakami starzenia, stresu oraz zmęczenia.

Kombucza - aktywny ekstrakt z herbaty, zdolny wygładzić i rozświetlić skórę.
Adenozyna.
Gliceryna - działanie nawilżające.
ER195 LHA - działanie złuszczające.
Woda Termalna z Vichy.

Testowana dermatologicznie.
Hipoalergiczna formuła. Zawiera łagodzącą i regenerującą Wodę Termalną z Vichy.
Bez parabenu.

Widocznie wygładza pierwsze zmarszczki. Skóra staje się delikatna i wypełniona w dotyku.
Waga:
75 ml
Więcej informacji o kremie pod TYM linkiem


Krem Vichy Idealia jest zamknięty w dość ciężkim słoiczku, który może w podróży nie jest idealnym rozwiązaniem, jednak na półce z kosmetykami wygląda na prawdę ładnie i elegancko - jasna, delikatna szata graficzna na opakowaniu jest zatem miłym akcentem dla oka:)


Sam krem również jest w kolorze bladego różu, jednak na skórze nie ma to żadnego znaczenia. Ma konsystencję zwykłego kremu, jakby trochę żelową - co za tym idzie - formuła jest lekka a aplikacja przyjemna, krem bardzo fajnie się rozprowadza na twarzy i dość szybko wchłania. Jeśli znacie zapach kremów Vichy to ten właśnie nie dobiega za bardzo od innych - jest delikatny i przyjemny, krótko wyczuwalny na twarzy.


Jednym z głównych zadań, jakie chce aby spełniał krem do twarzy na dzień jest nawilżenie oraz to, aby dobrze współgrał z moim podkładem - to dość ważne, bo np. Revlon CS, którego używam najczęściej - bywa wybredny i nie z każdym kremem się polubi! Tutaj moje obawy zostały szybko rozwiane - już po pierwszej aplikacji zauważyłam nie tylko przyjemne nawilżenie skóry ale również jej rozświetlenie - krem nie posiada drobinek, jednak sprawia, że skóra wydaje się bardziej promienna i odżywiona. Jeśli chodzi o współgranie z podkładami - również daję + ponieważ w tej kwestii nie mam mu nic do zarzucenia, z nikim się nie "kłóci".
Co do kwestii zmarszczkowej - moje drobne zmarszczki mimiczne są i żyją sobie w najlepsze:)


Odkąd go używam - czyli ok. 2 miesiące - nie zauważyłam, aby mnie zapychał, czy podrażniał. Natomiast mam wrażenie, że koloryt mojej skóry delikatnie się poprawił, aczkolwiek nie jestem pewna czy to na 100% działanie tego kremu:) Muszę dodać, że jego cena to ok. 100zł - Ja kupilam go na promocji za ok. 80zł - jak na krem na dzień, z którego jestem zadowolona - nie żałuję zainwestowanych pieniędzy, decyzja należy już tylko do was, czy chcecie go wypróbować! :)

A jakie są wasze ulubione kremy na dzień?
Co uważacie na temat tego kremu od Vichy?

Pozdrawiam gorąco! :)

7 komentarzy:

  1. Z Vichy mam tylko żel do mycia buźki a co do kremu na dzień to uzywam jakiś nawilżający z FlosLek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy miałam kosmetyków tej marki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, zuzylam dwa opakowania tego kremu i byłam zachwycona :) serum z tej serii nawet nie umywa siedzę kremu... A szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum nie posiadam i raczej nie planuję zakupu :)

      Usuń
  4. ja też bardzo lubię ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle dobrego słyszę o Vichy Idealia, że chyba mam coraz większą ochotę wypróbować go u siebie, choć niestety musi trochę poczekać, mam zasobny zapas produktów do nawilżania i pielęgnacji swojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry,

    Jesteśmy domem mediowym zajmującym się kompleksową obsługą koncernu L’Oreal Paris, który ma w swoim portfolio 28 cenionych światowych marek kosmetycznych ( m.in. L’Oreal, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay):

    http://valuemedia.pl/aktualnosci/value-media-wygrywa-budzet-loreal-polska

    Monitorujemy informacje pojawiające się w internecie na temat koncernu L’Oreal i oferowanych przez niego produktów.

    Na Pani blogu:
    http://inviernobeauty.blogspot.com/
    pojawił się wpis:
    http://inviernobeauty.blogspot.com/2015/06/moj-ulubiony-krem-na-dzien-czyli-vichy.html#

    w którym wspomina Pani nazwę oraz produkt koncernu L’Oreal. Zależy nam, aby osoby używające tego produktu mogły doczytać o nim więcej na stronie koncernu, oraz zapoznać się z opiniami innych użytkowniczek. Z tego powodu chcielibyśmy, aby podlinkowała Pani swój artykuł do podstrony z opisywanym produktem/kategorią na stronie koncernu. Rozumiemy, że jest to pewna forma reklamy, dlatego prosimy o wycenę umieszczenia w istniejącym artykule 1 linku.

    Jednocześnie chcemy poinformować, że co jakiś czas prowadzimy zorganizowane akcje w blogosferze, których celem jest poznanie opinii o produktach koncernu L’Oreal, więc nawiązanie tej formy współpracy z nami daje szansę na podjęcie dalszej współpracy w przyszłości.


    Proszę o szybką odpowiedź.

    Pozdrawiam,



    Kamila Krówczyńska
    Specjalista ds. Public Relations

    +48 795 559 554
    k.krowczynska@salestube.pl
    www.salestube.pl


    Al. Jerozolimskie 134
    02-305 Warszawa
    NIP 521 354 68 72

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...