poniedziałek, 29 czerwca 2015

Nowości kosmetyczne - czerwiec 2015 + internetowa drogeria Rossmann!

Cześć! Dziś post - jeden z moich ulubionych :D - czyli nowości kosmetyczne. Część kosmetyków dostałam, w część zaopatrzyłam się sama. Idą do mnie jeszcze dwie małe paczuszki, ale ich zawartość znajdzie się dopiero w podsumowaniu kosmetycznym lipca:)


* Olejek pod prysznic Eucerin do skóry wrażliwej
Olejek, który dostałam w prezencie na początku miesiąca i już zdążyłam go nie raz wypróbować. U mnie - jak na razie - świetnie sprawdza się w połączeniu z szortską gąbką pod prysznicem - udany masaż i gładka,przyjemna skóra gwarantowane!


* maski z Ziaji - nawilżające x2, hydrożelowe płatki pod oczy Perfecta 
Na blogu gościły te produkty nie raz i będą się pojawiać do znudzenia - bardzo je lubię!


* regenerujący krem do rąk MaxRepair Evree
Bardzo polubiłam kremy do rąk z Evree, to kolejny z tej firmy - mam nadzieję, że będzie również dobry jak poprzednik!


* BeautyBlender
Czy komuś trzeba przedstawiać to jajko? :)))


* odżywka do włosów Isana Professional
Słyszałam o tej serii Isany kilka dobrych opinii, a że dwie moje odżywki wykończyłam do ostatniej kropli więc bez żalu pobiegłam po coś nowego.



* Bawełniane chusteczki kosmetyczne do pielęgnacji twarzy Tami
Chusteczki, które zakupiłam w Rossmannie za niewielkie pieniądze - na pewno przydadzą się przy demakijażu czy usuwaniu maseczek z twarzy, można je stosować zarówno na mokro jak i na sucho.



* Bio-Oil specjalistyczny produkt do pielęgnacji skóry 
Ja raczej nazwałabym go po prostu wielofunkcyjnym olejkiem. Planuję stosować go na drone rozstępy na nogach - z nadzieją, że je rozjaśni (dam wam znać, czy efekty będą!).


* Balsam do opalania Soraya SPF 10
"Miejska" ochrona, czyli 10 na spacery, wyjście do miasta itp. Zaczynam zbierać produkty na wakacyjne słońce, może warto napisać o tym osobny post? :)


* Rozświetlający balsam utrwalający opaleniznę Soraya
Kolejny produkt - tym razem po kąpielach słonecznych. Lubię tego typu produkty, szczególnie podczas wyjazdów, gdy złote drobinki (oby nie zbyt mocne) podkreślają kolor skóry.


* Starter opalania, przyspieszacz, balsam utrwalający Soraya
Nigdy nie korzystałam z pomocy tego typu produktów - ten wypróbuję przy krótkich wyjściach na słońce i zobaczymy, jaki uzyskam z nim efekt :) Ogólnie preferuję opalanie ze zwykłymi filtrami bez dodatków.


* Szampon przeciwłupieżowy Head&Shoulders apple fresh
Te szampony, jak pisałam w którymś z postów stosuję dość regularnie, ale średnio co 3 mycie włosów - wtedy łupież, np. przy nietrafionym szamponie jest mi nie straszny :)


* CK Forbidden Euphoria
Perfumy, które dostałam w prezencie - ale zapach wybierałam sama :D Są piękne, kobiece, lekko tajemnicze. Muszę przyznać, że to moja nowa miłość jeśli chodzi o półkę z zapachami.


* pomadka do ust Nivea Fruity Shine Watermelon
To już moje drugie opakowanie tej pomadki - bardzo ją lubie za fajny malinowy kolor, jaki nadaje ustom i dobre nawilżenie :)

A teraz...


... moje dzisiejsze odkrycie!


Dostałam dziś maila z Rossmanna - standardowego z promocjami, ale moją uwagę zwróciła strona Rossmanna, na której możemy - niczym w sklepie - kupować produkty on-line! Sklep internetowy możecie znaleźć tu :)

Co sądzicie o tym pomyśle Rossmanna? Będziecie korzystać ?

Pozdrawiam! :)

13 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie jak sprawdzi się Bio Oil :D Przydałoby mi się coś na rozstępy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba miałam kiedyś ten przyspieszacz opalania, ale miał trochę inną grafikę, ale jestem prawie pewna, że był z Sorayi. Działał! Bardzo go lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłaś, bo mam jakieś obawy przed nim :)

      Usuń
  3. Sklep on line już jest od jakiegoś czasu, ale nie kupowałam jeszcze.
    Tego olejku z eucerin chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jednak wolę iść do Rossmana i sobie pomacać produkty - tym bardziej , że w Warszawie Rossman jest na każdym rogu ;) Ale sklep internetowy może się sprawdzić gdy w tych stacjonarnych coś jest wykupione. Mam ten krem do rąk evree i niestety bardzo przeszkadza mi jego zapach. Dla mnie pachnie proszkiem do prania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pomyślałam, że w przypadku braku jakiegoś produktu ten sklep on-line może się przydać:)
      A mi osobiście nie przeszkadza jego zapach :)

      Usuń
  5. W Internetowym rossmannie byłam juz jakiś czas temu, super sprawa:)
    PS: Zapraszam na kolejne 'kulturalne propozycje' na moim blogu. Były już horrory, były fantasy i bajki animowane... teraz pora na thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Internetowy Ross to na pewno świetna sprawa i dla niektórych osób duże ułatwienie! Bardzo zainteresował mnie olejek z Eucerin, jeśli tylko dopadnę gdzieś go w rozsądnej cenie na pewno zakupię :-) I masz jajeczko BeautyBlender - ciekawe czy będziesz z niego zadowolona, ja odstawiłam wszystkie pędzle, tak mi podpasowało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go użyłam kilka razy i chyba dołączę do grona jego fanów - bardzo ułatwia aplikację podkładu i korektora!:)

      Usuń
  7. Ja jestem bardzo ciekawa produktów Evree, coraz cześciej je widzę :) lecę na stronkę ross

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że Rossmann otworzył sklep internetowy - chyba jako pierwsza drogeria :)
    A wśród produktów z Twoich nowości widzę same dobroci - krem Evree, maseczki Ziaji, ta odżywka z Isany podobno to hit no i chusteczki kosmetyczne, w które też chętnie bym się zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sklep internetowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. BB od dawna mi się marzy, aktualnie używa jego tańszego odpowiednika z RT ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...