piątek, 26 czerwca 2015

Przegląd moich ulubionych pomadek kolorowych

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać pomadki - te starsze i te nowsze - które bardzo lubię i których kolory najbardziej mi odpowiadają. Oczywiście zdarzało mi się kupić nie do końca trafiony kolor, który do mnie nie pasował - ale w tym zestawieniu się takowe nie pojawią:)


Wybrałam 11 pomadek różnych firm - jeśli chodzi kosmetyki do ust to nie przywiązuję się szczególnie do jednej marki - staram się szukać perełek i ulubionych odcieni :)


Nie da się ukryć że uwielbiam wszelkie odcienie różu - niestety ciemne kolory (w odcieniu np. mocnego wina), ostre czerwienie czy pomarańcze raczej mi nie służą.


 * pomadki Bourjois Rouge Edition nr 35 i 04
Te pomadki już prezentowałam na swoim blogu tu. Są to pomadki z wyższej (średniej?) półki cenowej ale warte każdej złotówki - uwielbiam za piękne kolory, dobrą pigmentację i trwałość.


* pomadki Rimmel - seria Kate - nr 102 i 103
Te dwie pomadki mam w swojej kosmetyczce dość długo ale nadal lubię po nie sięgać - są bardzo trwałe, dobrze napigmentowane i matowe. Jedyny minus, jaki zauważyłam to to, że mogą wysuszać nasze usta (szczególnie przy częstym stosowaniu).


* pomadki Golden Rose Velvet Matte 07 i 10
Zrobiły (i nadal robią) duże zamieszanie - wiele dziewczyn się w nich zakochało - Ja również:) Cały czas myślę o jakimś kolenym kolorze - może przy okazji, gdy będę np. blisko stoiska w centrum handlowym:). Te pomadki prezentują wysoką klasę za niską cenę - warto spróbować!


* pomadka Manhattan 59F Perfect Creamy&Care
Na zdjęciu kolor trochę przekłamany - w rzeczywistości jest bardziej stonowana, w chłodnym odcieniu ze srebrnymi drobinkami. Jest to pomadka, którą wybieram przy mocniejszym makijażu oka - wtedy idealnie wygląda na ustach, jest trochę "wycofana" ale ładnie je podkreśla i nadaje delikatny blask.


* pomadka Maybelline NY nr 250 Mystic Mauve
Jest to trochę ciemniejszy, zgaszony róż o dobrej pigmentacji. Fajnie nawilża usta, dość długo się na nich utrzymuje - chętnie wypróbowałabym inne kolory z tej serii, bo ta pomadka mnie zachwyciła!


* nawilżające pomadki do ust Wibo 07 i 06
Kiedyś był na nie ogromny boom, dziś chyba trochę zapomniane:) Dwa fajne różowe kolorki, po które chętnie sięgam na co dzień. Nie podkreślają suchych skórek, delikatnie nawilżają,
utrzymują się średnio ok. 2 h.


* pomadka Essence 07 Natural Beauty

Kolejna pomadka o numerku 7 - czy to jakiś zbieg okoliczności?:) 
Tą pomadkę noszę w swojej torebce - jest delikatna, bardzo zbliżona do naturalnego koloru moich ust. Miałam wcześniej pomadki Essence, które również się fajnie spisywały - myślę, że nie raz jeszcze po nie sięgnę. 



Które z pomadek przypadły wam do gustu?
Jakie pomadki lubicie i możecie polecić?

Pozdrawiam! :)

12 komentarzy:

  1. Mam tą Mystic Mauve z Maybelline i wprost uwielbiam. Również chętnie zakupię inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać jaki jest Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kolekcja! :-) I zgadzam się z moimi przedmówczyniami - od razu widać jaką kolorystkę preferujesz, aż bije to po oczach :-) Moją miłość do Velvet Matte już znasz, ale chyba muszę skusić się na jakąś pomadkę Rimmel z serii Kate, bo sporo dobrego o nich czytałam, a zawsze kiedy jestem na zakupach o nich zapominam :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w końcu warto wpisać Kate na pewną listę zakupów:))

      Usuń
  4. Ojej ile TY ich masz!! Ja mam może ze 2,3 :D Ciężko wybrać najfajniejszy kolor, bo za dużo ich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory - tez takie lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory istnie moje..muszę obejrzeć te z Essence na żywo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...