niedziela, 30 sierpnia 2015

Krótka relacja z wakacji w Bułgarii, czyli dlaczego mnie nie było :)

Cześć! Znów zniknęłam na trochę dłużej - tym razem ze względu na przygotowania do urlopu i samych wakacji w słonecznej Bułgarii:) Oczywiście przy moim szczęściu pierwsze dwa dni zaserwowały nam trochę deszczu, żeby nie było tak pięknie i słodko. Później jednak słońce się w końcu obudziło i świeciło do końca!


Piękne fale, które skutecznie zabierały plażę


Drinki w Złotych Piaskach były tanie - 4,90lv (czyli ok 10zł) w wielu barach :)


Bułgaria Eye :)


Bary na plaży - dość popularne zjawisko:)





Akcent polski :)



Nessebar - wspaniałe i urocze miejsce!



Makaron z owocami morza


Piękny towarzysz podczas obiadu w Nessebarze :)




To byłoby by na tyle, mam nadzieję że ta krótka fotorelacja wam się spodobała:)

Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Jejku, jak pięknie :) W Bułgarii jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wakacje się udały! Widoki piękne - ja też teraz namiętnie marzę o takich luźnych wakacjach gdzieś w ciepłych krajach. Może na wiosnę gdzieś skoczymy w ramach podróży poślubnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wakacje były jak najbardziej udane:)
      Oby Twoje plany się spełniły - a podróż poślubna chyba jest tego warta :)

      Usuń
  3. Miałam koleżankę z Bułgrii i mile wspominam ten kraj i ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam koleżankę z Bułgrii i mile wspominam ten kraj i ludzi:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...