środa, 12 sierpnia 2015

Małe sierpniowe zamówienie kosmetyczne

Cześć! Dziś chciałabym wam pokazać jeszcze gorące zamówienie ze strony internetowej, które dziś trafiło w moje ręce:) Część produktów już znam, kilka to zupełne nowości. Skusiłam się na dwa pędzelki do cieni z Beauty Crew, o których ostatnio zrobiło się całkiem głośno.




* Revlon CS do cery tłustej i mieszanej 150 Buff
Przyznam szczerze, że nie wiem które to już opakowanie tego podkładu w mojej kosmetyczce:) Ma wielu zwolenników, ale również przeciwników. Dla mnie to jeden z najlepszych podkładów z tej półki cenowej, dlatego też regularnie u mnie gości.


* Pędzelki Beauty Crew (od lewej) : BCP-81, BCE-20
Skusiłam się na dwa pędzelki z nowej marki na naszym rynku, czyli Beauty Crew. Pierwszy z nich - BCP-81 przeznaczony jest do aplikacji korektora, pudru, rozświetlacza lub kosmetyków mineralnych. Jest wykonany z włosia syntetycznego. Natomiast BCE-20 jest przeznaczony do nakładania cieni na powiece zarówno górnej jak i dolnej oraz wykonany jest z włosia naturalnego.


* Odżywka do paznokci bardzo miękkich Nail Tek Xtra
Skusiłam się na odżywkę, ponieważ moje paznokcie są w kiepskim stanie i często się łamią. Jest to nowość w mojej kosmetyczce - jeśli znacie tą odżywkę i używałyście - dajcie mi koniecznie znać, jak spisała się u was, a może polecicie mi coś jeszcze fajnego do ratowania paznokci? Będę baaaardzo wdzięczna:)


* Bourjois, Rouge Eition Velvet, 10 Don't pink of it!
Jak dotąd jestem oczarowana pomadkami Bourjois i chwilę mi zajęło, aż zdecydowałam się na kolejny kolor :)


Sam kolor nr 10 to bardzo ładny, zgaszony róż (na zdjęciu wygląda bardziej ... soczyście:) ), który będzie pasował do wielu makijaży. Uwielbiam formułę tego produktu, który jest jak masełko i miękko sunie po ustach!


* Tangle Teezer, seria Salon Elite szczotka do włosów Purple Crush
To już moja druga szczotka - w tej samej wersji kolorystycznej - Tangle Teezer. Poprzednia odchodzi powoli na boczne tory, a i tak długo ze mną wytrzymała i wiele przeszła. Jestem zachwycona tymi szczotkami i nie wyobrażam sobie ich nie mieć już od pierwszego czesania:) 


To byłyby wszystkie produkty z mojego zamówienia, dajcie znać co o nich sądzicie, może również planujecie zakup któryś z wymienionych produktów lub już je dobrze znacie?:)

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Ja też już nie wyobrażam sobie innej szczotki niż TT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zamówienie! Ja od lat używam TT i jestem szalenie zadowolona! Nie kupuję już żadnych innych szczotek! Ostatnio sprawiłam sobie nawet małą, zamykaną wersję do torebki. Nail Tek świetnie odbudował mi paznokcie więc mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi.
    Kiedyś chodziłam i krązyłam wokół tych podkładów Revlon, ale w sumie nigdy nie zdecydowałam się na zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o tej zamykanej wersji do torebki, kiedyś na pewno się skuszę :)
      Cieszę się, że Nail Tek się sprawdził u Ciebie - oby było tak w moim przypadku !

      Usuń
  3. Mam TT w tej samej wersji kolorystycznej i nie wyobrażam już sobie czesania włosów czymś innym. Nail Tec znalazła się w moim denku i niestety z moimi paznokciami nie zrobiła nic :( ale może u Ciebie będzie inaczej. A CS po prostu nie cierpię. Ja ostatnio zrobiłam zamówienia w sklepach z półproduktami, ale jeszcze nie miałam okazji tego sfotografować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie Nail Tek się spisze:) Co do CS - ja używam od kilku lat i go uwielbiam, ale właśnie - nie jest to podkład dla każdego i nie każdy się z nim polubi.
      Czekam na post z tymi półproduktami! :)

      Usuń
  4. mam jedną tę pomadkę z Bourjois i lubię :) trwałość niezła, nawet u mnie, gdzie szminki mi się nie trzymają ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam TT, ale mam wersję kompaktową ;) No i Revlon jest cudowny, u mnie również się świetnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ani z Revlonem ani z TT sie nie lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak się spiszą te pędzle ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Revlon i pomadka Bourjouis mnie nie zachwyciły!
    Mysle o zakupie szczotki!!
    buziaki!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bardzo często używałam kiedyś tego podkładu, muszę koniecznie kiedyś do niego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...