środa, 16 września 2015

30 faktów o mnie - InviernoBeauty :)

Cześć! Dziś luźny post - czyli taki, który jest popularny zarówno na YT jak i w blogosferze:) Mam nadzieję, że nie zanudzicie się na śmierć!

1. Zacznę od wyjaśnienia nazwy mojego bloga, czyli słowa "Invierno" - jest to "zima" w języku hiszpańskim. Czemu zima? To mój pseudonim z czasów szkolnych (kilka osób nadal do mnie tak mówi), czemu Hiszpania? Moje marzenie!
2. Studiuję zaocznie zarządzanie w administracji, jednak gdybym miała rozważać studia dziennie to wybrałabym turystykę bądź kierunek związany z geografią.
3. Przez pewien czas w szkole średniej zastanawiałam się nad Akademią Morską w Gdynii (do której mam kilkaset kilometrów), jednak pozostało to w sferze marzeń:)
4. Po szkole średniej (technikum) jestem technikiem hotelarstwa.
5. Uwielbiam zwierzęta, a w domu mam jednego ukochanego psa, który przedwczoraj skończył 11lat, a mianowicie jest to pekińczyk - suczka Molka:)
6. Jestem śpiochem - gdy tylko mam dzień wolny lubię pospać dłużej.
7. Najlepszym dla mnie sposobem na odstresowanie się jest jazda samochodem - prawo jazdy mam od 5 lat.
8. Moim ulubionym miejscem nad polskim morzem jest półwysep helski - kto nie był, polecam!
9. Jeśli chodzi o góry - uwielbiam Karkonosze, głównie Karpacz i Szklarską Porębę.
10. Boję się dużych wysokości - poziom adrenaliny osiąga wtedy ogromne rozmiary:)
11. Jako mała dziewczynka marzyłam o karierze piosenkarki - za scenę służyło mi łóżko, za mikrofon - wszystko to, co miałam pod ręką (np. lakier do włosów mamy) :)
12. Z punktem 11 nie wiążą się (niestety) żadne umiejętności wokalne, jednak czasem łudzę się, że kiedyś uda mi się zaśpiewać idealnie!
13. Jestem jedynaczką i jako dziecku bardzo mi to odpowiadało, jednak gdy już trochę podrosłam zrozumiałam, że fajnie byłoby mieć rodzeństwo!
14. Nie lubię się spóźniać- i co za tym idzie - nie lubię, gdy ktoś jest spóźnialski - oczywiście nie mówię tu o wypadkach losowych.
15. Nie lubię kwiatów doniczkowych - w pokoju mam tylko dwa (jeden od dwóch tygodni) i są to małe kaktusy. Zwyczajnie zapominam o podlewaniu czy pielęgnacji, kaktusy są najbardziej wytrzymałe na brak wody i inne niedogodności :)
16. Jestem typem samotnika - czasem (czasem częściej:) ) potrzebuję pobyć sama ze sobą, w swoich 4 ścianach lub za kółkiem w krótkiej trasie i zebrać myśli, to dobrze na mnie wpływa.
17. Uwielbiam podróże - jeśli tylko zaplanuję chociaż kilka dni poza miastem - odliczam czas i nie mogę się doczekać. Zmiana "powietrza" jest dla mnie na wagę złota.
18. Moje ulubione miesiące to maj, czerwiec i lipiec - nie lubię zimy i zimna, a gdy za oknem o godz. 16 jest już ciemno - to najtrudniejszy dla mnie okres:)
19. Jako młodsza dziewczyna bardzo rzadko nosiłam sukienki i spódniczki - obecnie je bardzo lubię!
20. Uwielbiam sushi - kilka lat temu po wielkich trudach postanowiłam spróbować i chwycić nieporadnie pałeczkami jeden kawałek z łososiem i przepadłam. Gdy tylko mam okazję się wybrać - jestem wniebowzięta!
21. Baaaardzo lubię robić śniadania - w sumie to najlepsza część dnia, gdy mam wolne:) W 99% z nich występuje jajko - np. jajko na twardo, jajecznica, pasta jajeczna itd:)
22. Jeśli miałabym wybrać kobietę, którą mogłabym być pod względem wyglądu - jest to aktorka - Kate Winslet.
23. Mimo, że mam całkiem długie włosy nie mam zdolności do ich układania - zazwyczaj kończę na ich rozpuszczeniu, przeciągnięciu prostownicą bądź zrodbieniu fal lokówką, ewentualnie kucyk:)
24. Mieszkam w bloku jednak marzy mi się domek jednorodzinny!
25. Moim ulubionym zespołem muzycznym od wielu lat jest Coldplay. Ogólnie lubię rocka i jego pochodne. Całkowicie odrzucam za to metal.
26. Od jakiegoś czasu zbieram magnesy na lodówkę - przywożę je sama ale również dostaję od znajomych.
27. Bardzo lubię porządki sezonowe mojej szafy - wtedy wszystko ląduje poza nią i na nowo układam, przeglądam, część rzeczy oddaję.
28. Jeśli chodzi o sprzątanie - nie przepadam, ale porządek lubię (potrzeba mi tylko czarodziejskiej różdżki - zrób się sam!)
29. Nie lubię jeździć pociągami, jednak - o ironio!- dojeżdżam nimi na codzień do pracy.
30. Lubię planować - dzień, wakacje, strój dnia, przyszłość... jednak do perfekcyjnej organizacji czasu trochę mi brakuje (w sumie nie lubię słowa "perfekcyjny"):)

I to byłoby na tyle - dajcie znać, czy któryś z punktów ma odzwierciedlenie u was?! :)

pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. a ja na odwrót uwielbiam zimę:) ale najbardziej to taka mroźna ze śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie miałam się Ciebie zapytać skąd to Invierno - trochę się ten nick kłóci z punktem 18 ;) Również uwielbiam Hiszpanię, kulturę , język (staram się uczyć, ale wiecznie nie mam na to czasu) Od jakiegoś czasu zwiedzam hiszpańskie wyspy - Teneryfę, Majorkę ale na kontynencie jeszcze nie byłam mimo, że przymierzam się od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zima" - czyli pseudonim pochodzi od nazwiska (taki skrót), dlatego tak:) Jak ktoś czasem zapomniał i mówił "jak ja nie lubię zimy" to bywało zabawnie - szczególnie tłumaczenie :)

      Usuń
  3. Także uwielbiam spać i niestety też boję sie wysokości :( :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już umiem 1 słowo po Hiszpańsku zima :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jazda samochodem również odstresowuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...