czwartek, 24 września 2015

Nowe wrześniowe zamówienie - kosmetyki naturalne

Cześć! Temat związany z kosmetykami naturalnymi, całą pielęgnacją, ich właściwościami i zastosowaniem - jest długi, szeroki i pozostawiam go dla osób, które w temacie są na prawdę "obcykane" :) Ja do tej pory podchodziłam do tego typu produktów z dużą ostrożnością. Kilka lat wstecz zafundowałam sobie zabawę metodą OCM, która skończyła się dla mnie dość nieprzyjemnie (myślę, że mogłam niewłaściwie dobrać produkty, bądź źle je stosować a przy tym skóra była w kiepskim stanie). Od tego czasu wszelkie oleje i strony serwujące nam "100% natury" omijałam szerokim łukiem. Ostatnio jednak trochę zajrzałam tu i tam, obejrzałam kilka filmików na YT i stwierdziłam - ok, mamy już (niestety) jesień i może zaryzykuję z jakimiś produktami, daleko odbiegającymi od składów kosmetyków z sieciówek.


Każdy zestaw "do zrobienia" był zapakowany oddzielnie w przezroczystych woreczkach. Jeśli ktoś lubi eksperymentować - to zabawa dla niego, jednak przygotowanie tych produktów jest dziecinnie proste i nie sprawia żadnych problemów:)


W opisie było zaznaczone, że w zestawach (nie wszystkich) znajdują się jednorazowe rękawiczki - no cóż, u mnie niestety w żadnym ich nie znalazłam (ani też oddzielnie), tak więc w trochę mniej profesjonalny sposób przygotowałam swoje magiczne mieszanki :)


Na co więc się skusiłam? 
* Tonik PHA 7% do cery naczynkowej z kwasem laktobionowym
* Olejek myjący do cery naczynkowej
* Ananasowy peeling enzymatyczny z ekstraktem z wierzby
* 3% kwas hialuronowy 


3% kwas hialuronowy zamierzam stosować 1-2 razy w tygodniu dodając go do kremu wieczorem.
Już zaczynam testować produkty i powoli wkręcam się w ten klimat - nie jestem jednak 100% przekonana, czy uzyskam pożądane efekty - ale na nie na pewno trzeba będzie trochę poczekać:)


Na koniec jeszcze jeden produkt, który nie był związany z zamówieniem, ale kupiłam go ostatnio w lokalnej aptece, czyli olej rycynowy. Planuję stosować go na rzęsy , jako tzw. "odżywkę" na noc, zobaczymy jak się spisze. Za 30g zapłaciłam 2,50 zł :)

A czy wy używacie produkty naturalne w swojej pielęgnacji? Jakie są wasze ulubione, co polecacie?
Chętnie poczytam o waszych doświadczeniach i ulubieńcach w tym temacie:)

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Chyba też mam ten sam olejek rycynowy, a zawsze w aptece dawali w innym opakowaniu ;) Ale przynajmniej cena ta sama :D Zużywam olejek rycynowy "litrami" w znielubianym przez Ciebie OCM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo do swojej twarzy bałabym się go użyć (właśnie po tych moich przejściach) :D
      U mnie wyląduje tylko na rzęsach! :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem peelingu ananasowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ananasowy peeling mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie dostałaś rękawiczek....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czemu, ale poradziłam sobie bez nich :)

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam do czynienia z tego typu kosmetykami, ale olejek rycynowy miałam właśnie z zamiarem stosowania go na rzęsy i niestety o nim zapomniałam i się przeterminował, ostatnio go w szafce znalazłam hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam naturalne masło kokosowe. Cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sprawa z tworzeniem własnych kosmetyków, jakiś czas temu się w to bawiłam, a teraz już nie mam czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak było wcześniej ale obecnie nie zajmuje to zbyt wiele czasu, więc warto spróbować, jeśli tylko się ma ochotę:)

      Usuń
  8. Kupiłam kiedyś pare kosmetyków ze stron z półproduktami, ale nigdy nie bawiłam się w typowe 'mieszanie' czy robienie kosmetyków. Chętnie poczytam o olejku myjącym i toniku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...