piątek, 18 września 2015

Trochę niebieskiego, Don't Pink Of it! i loki

Cześć! Z okazji, że weekend już za rogiem a Ja mam dziś dzień wolny (jupi!) postanowiłam wrzucić luźny post z moją propozycją na ten dzień:) Moje kolorowe wariacje na powiekach są dalekie od jakichkolwiek wysokich lotów, ale w 15 min coś postarałam jednak nałożyć...


Na powiekach jest wariacja zarówno cieni z NYX, Inglota, kredki z Avon Starry Night Blue oraz rozczarowującego cienia do powiek w sztyfcie Bell (nr 08). Jeśli już przy nim jesteśmy - dziś w końcu spróbowałam po niego sięgnąć i niestety... tak twardego sztyftu dawno nie miałam. Bardzo ciężko jest z jego aplikacją, o roztarciu nie ma mowy (minimalnie przy mocnych ruchach pędzlem). Kolor ładny, ale co z tego? Szkoda!


Tusz jak zwykle od kilku miesięcy ten sam, czyli Eveline Extension Volume.


Na ustach piękna pomadka, której koloru zdjęcia nie zawsze oddają.. Bourjois Rouge Edition Velvet - 10 Don't pink of it! Piękny róż, piękny mat, wspaniała trwałość :)


I do tego loki! Szkoda, że nie mam zdolności fryzjerskich, chciałabym robić sobie koczki i upięcia w romantycznym stylu, zazwyczaj jednak proszę kogoś o pomoc bądź zostawiam włosy rozpuszczone. Dziś użyłam mojej 3-letniej lokówki Remington.



Całość prezentuje się tak - do tego mam sukienkę z H&M jeśli któraś z was byłaby zainteresowana:) 

Udanego weekendu! :*

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż i świetne loki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie się komponuje z kolorem oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski w każdym wydaniu jest piękny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka idealna :O :) Pozdrawiam :3


    http://collarsmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w takim makijażu i fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ,wyrazisty makijaż oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż na wieczór. Ja na swoich oczach cudów nie zmaluję, ale lubię postawić na akcent kolorystyczny na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama bardzo rzadko mocno się maluję, najlepiej czuję się w makijażach dziennych (wszelkie cienie beżowe i brązowe) :)

      Usuń
  8. Kolor pomadki mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...