środa, 9 września 2015

Woda perfumowana Nicole Cosmetics

Cześć! Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze stroną Nicole Cosmetics, która w swoim asortymencie posiada unikatową linię perfum Nicole wód toaletowych Nicole jak i produkty do stylizacji paznokci Nicole. Ja skusiłam się i wybrałam do przetestowania jeden zapach.


Zapach, który wybrałam jest z serii "zmysłowych" i ma przypominać ten z Armani - CODE FOR HER. Zapach ten kryje się zatem na stronie pod numerem 112. Buteleczka, jaką otrzymałam wykonana jest ze szkła "mrożonego" i kryje w sobie 30 ml produktu (pojemności na stronie jest wiele, można więc wybrać odpowiednią dla własnych potrzeb).


Sama buteleczka jest bardzo prosta, nie jest to pięknie prezentujacy się, fikuśny flakon, dla mnie jak najbardziej taka wersja "do torebki" - tym bardziej, jeśli skusimy się na małe pojemności. 


Atomizer jest prosty, jak dotąd - spisuje się bez zarzutu. 


Najważniejsze dla mnie, jeśli chodzi o tego typu produkty - to zapach. Tak jak wspomniałam, skusiłam się na wersję trochę mocniejszą, wieczorową (imbir, miód, kwiat pomarańczy, drzewo sandałowe), na dzień ten zapach jest dla mnie zbyt ciężki. Sam zapach w sobie jest ładny, ale dość "prosty" - jeśli rozumiecie o co mi chodzi:) Brakuje mi tu trochę nuty luksusu, takiej fajnej woni, jednak nie mogę powiedzieć, że zapach mi się nie podoba. Na szczęście nie czuję też (jak kilka razy mi się zdarzyło) ataku alkoholowego zapachu na początku.
Kolejna ważną rzeczą jest trwałość - produkt u mnie wytrzymuje ok. 3-4h. Nie jest to wynik górnolotny, jednak jeśli zestawimy go z ceną - 24,99zł na stronie internetowej - możemy trochę inaczej (łaskawiej?) na to spojrzeć:)


Bardzo dawno nie miałam szansy testować tego typu produktów. Uważam, że dla niektórych może być to ciekawa alternatywa w poszukiwaniach nut zapachowych, których na stronie jest bardzo wiele. To na tyle moich przemyśleń co do tego zapachu, jeśli chcecie - zajrzyjcie na stronę Nicole Cosmetics, może znajdziecie jakiś ciekawy produkt dla siebie :)

Znacie produkty Nicole Cosmetics, co o nich sądzicie?
Pozdrawiam! :)


Post powstał przy wspołpracy z Nicole Cosmetics, przy czym recenzja produktu jest w 100% obiektywna i nie narzucona przez markę.

9 komentarzy:

  1. Mam numerek 111, który bardzo dobrze odzwierciedla moje ulubione Lancome Hypnose :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam pozytywnych opini na ich temat. :)

    Będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)
    Pozdrawiam. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. często zastanawiałam się czy nie skusić się na jakiś zapach z nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nr 059 z serii świeżych i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great post, kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio dużo ich recenzji się pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach Armani lubię ;) wiec myślę ze nad Nicole mogłabym się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...