środa, 7 października 2015

Jesienny róż na ustach od Essence

Cześć! Jesień zawitała do nas w pełni, dziś na pewno nie obejdzie się bez ciepłego szala, kurtki a nawet rękawiczki by się przydały! Dzięki takiej aurze za oknem ostatnio polubiłam się z jedną z pomadek Essence z serii Nude.


Numer tej pomadki to 03 Come Naturally. Muszę przyznać, że dłuższą chwilę zastanawiałam się nad tym kolorem - nie jest to klasyczny róż, ma w sobie takie ciemniejsze akcenty, jakbylekko szare. Ciężko opisać ten kolor, jednak bardzo mi się podoba, nie jest on zbyt jasny, świetnie pasuje do makijażu dziennego  (właśnie o tej porze roku :)).


 Ten kolor zupełnie zmienia swoje oblicze w zależności od światła - te zdjęcia robione w słoneczny dzień pokazują pomadkę w bardziej różowych tonach. Pomadka sama w sobie jest dość kremowa - przyjemnie się ją aplikuje na usta, nie powoduje ich wysuszenia. Nie wiem jak z podkreślaniem suchych skórek - przetestuję ją na pewno w zimowym sezonie, gdy i moja mała zmora pojawi się na ustach.


Pomadka kosztuje ok. 10 zł w drogeriach Hebe czy Natura - występuje w 4 odcieniach - Ja skusiłam się tylko na ten jeden i jestem z niego zadowolona. Pomadka na moich ustach wytrzymuje ok. 3 godzin w dobrym stanie. 


Co sądzicie o pomadkach Essence? Może polecacie inne kolory? Ja jak dotąd nigdy nie trafiłam na bubel tej marki, jeśli chodzi o pomadki:) 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Kolorek świetny i bardzo do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolorki to ja lubię. Miałam kiedyś taką z Celii :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie lekkie kolory na ustach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wlaśnie w takich czuję się najlepiej :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny! Sama chętnie sięgam po takie przygaszone róże

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę mocniejsze odcienie na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się na codzienną stylizację. Delikatna i subtelna. Bardzo fajna w sam raz do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio rzadko stosuję pomadki, przyzwyczaiłam się do błyszczyku

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor! Uwielbiam Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny odcień, Ja tez często sięgam po take zgaszone róże :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...