piątek, 23 października 2015

Zakupy kosmetyczne w Rossmannie - październik 2015

Cześć! Mamy już drugą połowę października, a Ja mam wrażenie, jakby dopiero kończył się wrzesień. Czas biegnie niesamowicie szybko! Ostatnio nawet bardzo rzadko odwiedzam galerie handlowe, do sklepów on-line również zaglądam od czasu do czasu. Mimo to kilka dni temu musiałam odwiedzić Rossmann w celu uzupełnienia kilku rzeczy, co na chwilę poprawiło mi nawet humor:)


Ostatnio staram się ograniczyć kolorówkę podczas swoich zakupów - mam swoje ulubione produkty, które staram się sukcesywnie zużywać, natomiast spisuję sobie oddzielnie w notesie takie rzeczy, które chciałabym mieć i na pewno będę tą listę realizować. Oczywiście pokusy pokusami, na pewno mnie nie ominą :)


Zarówno zmywacz do paznokci Isana, jak i odżywczy krem do rąk Evree gościli na moim blogu wiele razy. Niestety na razie nie potrafię się nimi znudzić. Obydwa produkty spisują się u mnie bardzo dobrze i nie mogę na nic narzekać. Do tego obecnie zmywacz do paznokci możemy kupić w Rossmannie na promocji:)



Czas na 3 produkty "łazienkowe". Pierwszy z nich - szampon do włosów osłabionych i zniszczonych Green Pharmacy jest mi dobrze znany i bardzo lubię do niego wracać - dobrze oczyszcza moje włosy, jedyny minus - bez odżywki często je później rozczesać:) Kolejny to żel pod prysznic z Alterry Pomarańcza Bio & Wanilia Bio. Bardzo lubię takie słodkie zapachy przełamane jakąś nutą owocową:) W domu doczytałam, że jest to produkt odpowiedni dla wegan (nie jestem weganką, jednak to może być dość istotna informacja).  Kupiłam również odżywkę do włosów Garnier Fructis do włosów osłabionych. Bardzo lubię odżywki tej marki, jak dotąd do żadnej się nie zraziłam. Odżywka posiada aktywny koncentrat z owoców, nie posiada parabenów a do tego bardzo przyjemnie pachnie:)


Dwie rzeczy z kolorówki. Pierwszą z nich jest moją typową zachcianką, czyli hypoalergiczny rozświetlacz do twarzy i ciała Bell 01. Wypatrzyłam go nie dawno na YT, a w Rossmannie po prostu po krótkim namyśle wrzuciłam do koszyka. Z tego co zauważyłam od razu to to, że jest bardzo drobno zmielony i dobrze napigmentowany. Obok rozświetlacza znalazł się mój jeden z ulubionych tuszy do rzęs - Eveline Cosmetics Extension Volume (czarny). To moje trzecie opakowanie i jak na razie nie mogę się z nim rozstać, moje rzęsy bardzo go polubiły (portfel też - cena: 13,49zł).


Podczas zakupów zdecydowałam się również na plastry do depilacji twarzy Joanna Sensual z wyciągiem z aloesu. Te plastry wykorzystuję dość rzadko, jeśli ogólnie jakieś kupuję to właśnie te przeznaczone do twarzy - są delikatniejsze (ogólnie nie mam problemów z owłosieniem na twarzy, czasem stosuję je na inne partie ciała). Drugi produkt to najzwyczajniejsze szare mydło Barwy do mycia pędzli czy Beauty Blendera - jest tanie, spisuje się świetnie!


Na koniec znalazł się dwufazowy płyn do demakijażu oczu Nivea. Niedlugo skończę mój dwufazowiec z Bourjois, ale bardzo chciałam spróbować czegoś innego, by mieć porównanie - dlatego też padło na produkt Nivea. Mam nadzieję, że nie podrażni moich oczu, nie zostawi bardzo tłustej plamy - czego obawiam się najbardziej. Zawiera ekstrakt z bławatka.


To byłyby wszystkie produkty - co o nich sądzicie? Znacie je? Chętnie poczytam wasze opinie:)

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Muszę kolejnym razem kupic ten rózowy krem z Evree. Obecnie mam w czerwonej tubce, spisuje się dobrze, ale nie cierpię jego mydlanego zapachu. Lubię też zmywacz z Isany i odżywki Fructis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś! :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt do demakijażu z Nivea zachowywał się u mnie co najmniej dziwnie - na początku nie zmywał wcale tuszu, a po tygodniu nagle zaczął zmywać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaciekawiłaś! Niedługo zobaczę, czy u mnie będzie podobnie:)

      Usuń
  4. Nie znam żadnych z Twoich zakupów, ale ciekawi mnie ta odżywka z Garniera :) Lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś użyłam ją drugi raz i jak na razie przypadła mi do gustu:)

      Usuń
  5. Jak zużyje obecny krem do rąk, sięgnę po ten z evree :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się nad kupnem dwufazowego płynu do demakijażu oczu Nivea. Jestem bardzo ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi, czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...