niedziela, 3 stycznia 2016

Pierwsza paleta od Zoeva : En Taupe

Od wielu miesięcy chodził mi po głowie zakup palety Zoeva. Ich przepiękne kolory, świetne opakowania i ogólnie cały szum, który je otaczał wpływał na ich korzyść bardzo mocno a Ja co jakiś czas zaglądałam na strony internetowe i nie mogłam się zdecydować. Przy okazji Świąt Bożego Narodzenia nastał ten moment, gdy jedna z nich trafiła w moje ręce :)


Paletka En Taupe pojawiła się w tym roku i jest chyba najmłodszą (bądź jedną z najmłodszych) paletą Zoevy. Jej koszt to ok. 73 zł (w zależności od strony internetowej), więc tak jak większość palet tej marki.



Paletka zawiera w sobie 10 cieni - 4 matowe oraz 6 błyszczących, z drobinkami. 
Każdy z nich waży 1,5 g.


Oglądając zdjęcia w sieci, myślałam że cienie w tej paletce będą nieco bardziej ciepłe. Jednak "na żywo" musimy liczyć się z tym, że są to głównie chłodne odcienie, najbliżej tym ciepłym odsłonom jest tutaj "handmade" (który też lekko lekko pyli) i "outline". Ja jak dotąd zazwyczaj decydowałam się na cieplejsze tony, a ta paletka doskonale uzupełnia te "chłodne" braki, bo takich kolorów mi brakowało. Nie udało mi się uchwycić tej dobrej pigmentacji, jaką charakteryzuje ta paletka - jeśli macie paletki Zoeva, to doskonale wiecie, o czym mówię. 
Mam ją dość krótko, mimo to wykorzystuję ją niemal codziennie do moich makijaży (głównie do pracy) i jak na razie jestem z tego prezentu bardzo zadowolona. Trwałość cieni jest świetna, utrzymują się bardzo długo i nie zbierają w załamaniu powieki. Będę używać jej dalej, mam nadzieję, że jeszcze nie raz pojawi się na moim blogu.


Znacie paletki Zoeva? 
Jaka jest waszą ulubioną?
Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam paletki z Zoevy, tylko pędzle i z nich jestem mega zadowolona. Ale ta paletka wygląda na prawdę ciekawie i o dziwo najbardziej podoba mi się kolor Ezquisite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem wielką fanką pędzli Zoeva :)

      Usuń
  2. Markę znam, ale nie miałam okazji używać. Mam nadzieję, że zmieni się to w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory ma ta paleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki piękne. Podobno pędzle z tej firmy są bardzo skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka pędzli Zoevy i jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  5. Odpuściłam sobie tę paletkę, bo kolory nie są dla mnie. Zdecydowanie wolę siebie w ciepłych odcieniach, co nie zmienia faktu, że sama w sobie prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam chęć na jakąś paletkę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...