piątek, 29 stycznia 2016

Ulubieńcy stycznia 2016

Cześć :) Styczeń uciekł mi dosłownie przez palce, ale to też czas aby podzielić się tym, co było w nim najlepsze (oczywiście z kosmetycznego punktu widzenia:)). Wybrałam 5 kosmetyków, z których byłam, jestem i mam nadzieję, że nadal będę zadowolona.


W końcu znlazła się w moim zestawieniu jakaś odżywka do paznokci,
 ale też po równo miejsce dla pielęgnacji oraz kolorówki :)


Odżywki do paznokci to ciężki dla mnie temat. Mam bardzo słabe paznokcie a czasy swojej świetności zawdzięczały osławionej odżywce Eveline 8w1 - z której po jakimś czasie zrezygnowałam (nie, nie miałam problemów z paznokciami po niej) i czar prysł. Przyzwyczaiłam się do nich, mimo to cały czas szukam jakiejś fajnej odżywki i pewien czas temu padło na Golden Rose Nail Expert Black Diamond Hardener - jest ona przezroczysta, dobrze się aplikuje na paznokcie i szybko wysycha. Efekty są delikatne jeśli chodzi o twardość paznokci, jednak nie używam jej baardzo długo. Mimo to polubiłam ją i regularnie używam - mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :)


Dwufazowe płyny do demakijażu oczu polubiłam stosunkowo niedawno (wcześniej miałam przykre doświadczenia) i jak na razie trafiam na fajne produkty. Tym razem mowa o dwufazówce z Nivea o pojemności 125 ml i bardzo delikatnym zapachu, która fajnie zmywa makijaż, nie podrażnia naszych oczu i nie pozostawia tłustej/lepkiej warstwy (najgorsza zmora!). Do  tego produkt jest w rozsądnej, niskiej cenie i możemy zdobyć go w wielu drogeriach :)


Lipowy płyn micelarny z Sylveco to chyba u wielu blogerek klasyk i must have :) Powiem szczerze, że i Ja jestem z tego produktu bardzo zadowolona. Nie sądziłam, że ten płyn może być tak przyjemny - pachnie delikatnie, a gdy nanosimy go na skórę twarzy mam wrażenie, że nie jest to micel a tonik :) Świetny skład, świetnie koi skórę i domywa resztki makijażu - polecam!


Biała kredka to taka podstawa w mojej kosmetyczce do makijażu codziennego. Obecnie używam kredki Rimmel Soft Kohl w kolorze 071 Pure White i jestem z niej zadowolona. Aplikuję ją głównie na linię wodną i tam pozostaje dobrych kilka godzin, po czym delikatnie "znika" i nie ma po niej śladu. Ważne, że nie podrażnia oczu, łatwo się temperuje a jej cena jest również przystępna.


Mimo, że tą paletkę mam u siebie już miesiąc to za każdym razem, gdy ją otwieram moje oczy cieszą się jak szalone. Zoeva En Taupe jest moją pierwszą tej marki (sentymenty..) i cały czas odkrywam ją na nowo. Ma piękne kolory, mimo, że są chłodne to wspaniale uzupełniają inne odcienie, które posiadam, ale spokojnie można wyczarować nią wiele makijaży. Pigmentacja - cudowna, kolory - cudowne, trwałość - cudowna! Efekt 3C zaliczony :)


I to wszystkie produkty, którymi chciałam się z wami podzielić w tym miesiącu :) Mam nadzieję, że luty również będzie obfitował w ciekawe produkty.

Które produkty znacie ? Co o nich sądzicie?
 Jakie są wasze ulubione w tym miesiącu?

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Niestety osobiście nie znam niczego z Twoich ulubieńców... Ale wzdycham niemiłosiernie do tej palety - jest przepiękna!

    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płyn dwufazowy od Nivea to mój totalny ulubieniec, zakochałam się w nim od pierwszego użycia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z kosmetyków ale już wiem ze płyn micelarny z Sylveco będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale powiem tak: paleta jest przepiękna i chętnie bym ją widziała u siebie, a micel Sylveco jest na mojej liście zakupów, więc mam nadzieję, że juz niebawem przekonam się o jego wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko micela sylveco. Nie jest zły, ale u mnie na miano ulubienca nie zasłużył.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywkę z GR bym wypróbowała, muszę połazić i jej poszukać u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń
  7. Również polubiłam En Taupe i micel z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka Zoeva En Taupe jest u mnie na pierwszym miejscu kosmetkow do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Jest piękna i oby Tobie równie dobrze służyła :)

      Usuń
  9. palety zoeva robią ostatnio wielką furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Black Diamond chyba się skuszę wkrótce :) Tyle już dobrego o niej słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na nią się skusiłam dzięki dobrym opiniom :)

      Usuń
  11. uwielbiam tą odżywkę od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad zakupem tej palety cieni, ale ostatecznie wybrałam wersję Cocoa Blend :) Płyn z Sylveco znam i również bardzo lubię, w ogóle to jedna z moich ulubionych polskich marek :) O odżywce do paznokci z GR słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...