niedziela, 21 lutego 2016

Nowości kosmetyczne - luty 2016

Cześć! Na początku chciałabym was przeprosić za moją nieobecność - muszę przyznać, że teraz posty pojawiają się i będą pojawiać (na razie) trochę rzadziej - ma to związek z moim życiem zawodowym, ale mam nadzieję, że niedługo posty pojawiać się będą znacznie częściej - tak więc proszę, trzymajcie za mnie kciuki!:) Co do dzisiejszego postu to chcę podzielić się z wami produktami, które zagościły u mnie w tym miesiącu.




Na początek tzw. "kolorówka" a w niej tylko i aż dwa produkty :) Paleta do konturowania twarzy (zestaw light) od Wibo to długo wyczekiwany produkt w mojej kosmetyczce i zdobyłam go dzięki mojej koleżance, której serdecznie dziękuję. Myślę, że to świetne rozwiązanie do podróżnej kosmetyczki, ale już zaczęłam ją stosować na codzień - kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu i polecam ją bladziochom takim, jak ja. Drugim produktem jest kredka marki Avon, a raczej nazwana jako żelowy eyeliner w kolorze Bikini Black - mam słabość do czarnych kredek, a o tej słyszałam kilka pozytywnych opinii - tak więc jest i u mnie :)


W nowościach znalazły się również dwa produkty do włosów. W sumie odżywki Isana do włosów zniszczonych i suchych nowością nazwać nie powinnam, bo już raz u mnie gościła i postanowiłam do niej powrócić, bo bardzo dobrze ją wspominam i fajnie ujarzmiała moje włosy. Natomiast szampon do włosów przetłuszczających się marki Natura Siberica gości u mnie po raz pierwszy i już nie mogłam się powstrzymać, aby go użyć :) Myślę, że niedługo skuszę się na inne produkty tej firmy, gdy zużyję swoje zapasy.


Jeśli chodzi o kosmetyki marki La Roche-Posay to uwielbiam ten duet : krem-żel Effaclar Duo+ oraz oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej Effaclar. Wspominałam kiedyś na blogu, że te dwa produkty w znaczący sposób pomogły mi w walce z trądzikiem, ale nie rezygnuję z nich nigdy i stosuję doraźnie. Krem zazwyczaj 2-3 razy na noc, żel prawie codziennie. Żel świetnie oczyszcza skórę, a krem sprawia, że nasza skóra trzyma się "w ryzach" i nie szaleje, uspokaja ją i reguluje wydzielanie sebum.


Tutaj produkty, które doskonale znam i lubię - po prostu sentymentalność skłoniła mnie do powrotu :) Mgiełki B&BW pokazuję na blogu dość często, używam je codziennie a jak kupuję, to wybieram spośród kilku ulubionych zapachów, tym razem padło na słodki Pink Chiffon. Obok znalazł się - już drugi dzisiaj - produkt marki Avon, czyli spray utrwalający makijaż. Niedawno skończyłam jedno opakowanie i znów gości u mnie - moim zdaniem, to dobra i tańsza alternatywa do innych produktów, na codzień spisuje się dobrze, makijaż trzyma się rzeczywiście trochę lepiej, lecz cudów nie oczekujmy :)


Na koniec znalazł się mój ulubiony antyperspirant w kulce z Vichy - jeśli jeszcze nie znacie, to gorąco polecam, ja stosuję od lat :)  Obok lano-maść z Ziaji, przeznaczona do pielęgnacji brodawek sutkowych w okresie ciąży i karmienia - dlaczego wybrałam ten produkt? Dzięki recenzji RedLipstickMonster, która uznała ten produkt za wielofunkcyjny, na różne przesuszone miejsca, co zimą występuje u mnie bardzo często. 

To wszystkie moje nowości, ciekawa jestem, jakie produkty znacie z tego zestawienia? Chętnie poczytam wasze opinie na ten temat :)

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, jak spisze się szampon do włosów przetłuszczających. Sama takie mam, muszę codziennie je myć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też codziennie myję włosy, rzadko się zdarza, że robię to co drugi dzień, więc mam nadzieję, że ten szampon się u mnie spisze :)

      Usuń
  2. Czekam na recenzję palety Wibo, coraz nadziej pozytywnie mnie ta firma zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Effaclar używam często w lecie, świetnie zmywa makijaż i nie podrażnia nawet oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam praktycznie cały rok :) Tak, to bardzo łagodny żel, moich oczu również nie podrażnia.

      Usuń
  4. Sporo nowości :D miłego używania :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana !
    Nic nie wiedziałam o tej paletkę do konturowania z Wibo ! Muszę koniecznie zapolować na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Myślę, że jest warta wypróbowania :)

      Usuń
  6. Ja jeszcze nie dorwałąm tej paletki :( Ciągle nigdzie jej nie ma ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją zdobyłam tylko dzięki dobrej koleżance :)

      Usuń
  7. Rzeczy z ostatniego zdjęcia i mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie ostatnio widzę tą paletę od Wibo!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy - mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Osobiście znam kulkę vichy oraz effacliar i bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemne nowości :) Lubię szampony z Natura Siberica, a na to trio z Wibo sama mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Effeclar Duo i żel należą do moich ulubionych dermokosmetyków ;)
    Obserwuję, w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Effeclar Duo i żel należą do moich ulubionych dermokosmetyków ;)
    Obserwuję, w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...