sobota, 12 marca 2016

Nivea Repair&Targeted Care szampon + odżywka do włosów

Cześć! Nadszedł weekend a Ja mam dziś chwilę wolnego, aby naskrobać dla Was post na blogu :) Dziś chciałabym wam przedstawić duet do codziennej pielęgnacji włosów, jaki otrzymałam już jakiś czas temu i nadszedł czas na jego recenzję. 


Marka Nivea wypuściła na rynek serię Repair&Targeted Care dla włosów suchych i łamliwych, opartą o "system inteligentnej odbudowy" Keradetect. Technologia Keradetect powstała z myślą o precyzyjnej regeneracji włosów, która polega na odbudowie ich w miejscach uszkodzeń, poprzez działanie na trzech płaszczyznach. Do wspomnianych płaszczyzn należą: wzmocnienie zewnętrznej warstwy włosa, pielęgnację i odżywienie go od wewnątrz oraz wzmocnienie oraz regenerację struktury, zapobiegając jednocześnie rozdwajaniu końcówek.
Pojemność szamponu : 250 ml
Pojemność odżywki: 200 ml


W składach możemy odnaleźć ciekawe i potrzebne do regeneracji włosów składniki, takie jak m.in.: panthenol, czyli witaminę B5, lanolinę, hydrolizowaną keratynę, olejek makadamia czy oryzanol. Oprócz tego znajdziemy kilka lżejszych silikonów. Wniosek : jak na drogeryjne produkty + przeznaczenie do włosów suchych i łamliwych powinno być dobrze :)


Używałam i używam tych produktów razem. Dlaczego? Zawsze po myciu włosów stosuję odżywkę, więc jeśli mam pod ręką produkty z jednej linii to od razu używam taki oto duet :) 
Muszę przyznać, że znajomość produktów Nivea do pielęgnacji włosów w moim przypadku jest znikoma. Mimo to, po otworzeniu obydwu produktów poczułam znajomy zapach - to połączenie standardowego kremu Nivea plus delikatne, perfumowane aromaty. 
Kolejną rzeczą, jaka zwróciła moją uwagę jest konsystencja. Zarówno szampon jak i odżywka są gęste, lekko perłowe. Przy tym "punkcie" mały minus - zarówno odżywka jak i szampon są mało wydajne, używam większej ilości produktu, niż w innych przypadkach.
Po delikatnym osuszeniu włosów nie zauważyłam, aby były one splątane (czego boję się przy stosowaniu nowych produktów). Włosy dobrze się rozczesywały, układały jak zawsze.
Są to produkty do włosów suchych - Ja mam raczej włosy mieszane, lubiące się czasem przetłuszczać, więc ten duet stosuję maksymalnie 2 razy w tygodniu, aby włosy trochę "dociążyć" i dać im inną porcję składników, co myślę, że wychodzi im na dobre :) Jednak nie stosowałabym ich regularnie przy każdym myciu, bo mogłyby moje włosy nadmiernie obciążyć - jednak myślę, że to bardzo indywidualna kwestia.


Ten duet to ciekawe i fajne rozwiązanie właśnie szczególnie dla włosów suchych, tak jakie jest ich przeznaczenie. Czy możemy liczyć na odbudowę zniszczonych włosów? Dzięki tym produktom możemy wspomóc ten proces, lecz na pewno nie osiągniemy go całkowicie - dbanie o włosy to nie tylko szampon i odżywka, pielęgnacja i ochrona są dużo szerszym tematem :)

Co myślicie o tych produktach? Lubicie kosmetyki do włosów marki Nivea?
Jakie produkty do pielęgnacji włosów polecacie?

pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Ja wczoraj pisałam o tym duecie - jestem bardzo zadowolona z działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio to popularny duet, ja rzadko sięgam po produkty nivea ale może tym razem się skuszę bo same pozytywne opinie czytam o tych nowościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fajnie działa. Jeśli masz normalne lub suche włosy to może to być dobry wybór :)

      Usuń
  3. Ostatnio skusiłam się na odzywkę Nivea diamond gloss, ale koszmarnie obciąża moje włosy, nieważne ile bym jej nie nałożyła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serii Diamond Gloss niestety nie znam ;(

      Usuń
  4. Ja wspominałam w ostatnim denku,że bardzo lubię te odżywki, polecam serię Long Repair, bardzo fajna, też mam włosy przetłuszczające się i nie szkodzi im nic a nic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look gorgeous! You follow all of the trends of the moment.

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your style, it's so pretty and girly! x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...