niedziela, 28 sierpnia 2016

Longstay Liquid Matte Lipstick czyli Matowa pomadka do ust w płynie od Golden Rose

Cześć! Niedzielne popołudnie to dobry czas, aby nasmarować na blogu kolejny post :) Tym razem skupię się na ustach - a dokładnie płynnych pomadkach jednej z moich ulubionych marek kolorowych, czyli Golden Rose. Są one już słynne i lubiane, a Ja skusiłam się na nie po prostu podczas zakupów na stronie tej marki.


Od producenta :
Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania. Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu.
Cena:19,90 zł
Pojemność:5,5 ml

W gamie kolorystycznej na stronie marki znajdziemy 12 kolorów, a ja skusiłam się - jak dotąd - na dwa,
czyli 03 oraz 04.
Przy zakupie chciałam do koszyka dorzucić jeszcze 01 lub 011, ale w końcu się na nie nie zdecydowałam.


Obydwie pomadki są doskonale napigmentowane, tak jak widać na zdjęciu. Nie ma miejsca na niedociągnięcia czy plamy, obydwa produkty rozprowadzają się jednolicie i bez zarzutu. Na plus jest również zapach - pomadki pachną przyjemnie, trochę cukierkowo :)
Od lewej na zdjęciu powyżej znajduje się 04, czli kolor bardzo letni, z tonami zarówno różowymi jak i czerwonymi. Jest to kolor soczysty i wyrazisty!
Natomiast 03 jest bardziej zgaszona, wpada w tony różowo-fioletowe, na ustach widać to jeszcze bardziej. Jednak jest to kolor dla mnie intrygujący i ciekawy, bo zmienia się w zależności od natężenia światła.


Aplikacja tych pomadek w płynie jest bardzo prosta, a wykonujemy ją przy pomocy klasycznego, podłużnego aplikatora. Jest on precyzyjny i ciężko sobie nim zrobić krzywdę. 
Przy nakładaniu produktu na usta mam wrażenie, że jest bardzo "mokry". Na szczęście nie wylewa się za granicę ust, nie rozmazuje i szybko na nich zastyga. A co później? Kolor wydaje się nie do zdarcia!
Minusy? Wysusza. Po całym dniu w duecie z tą pomadką moje usta nie wyglądają rewelacyjnie (tragicznie też nie). Wyczuwam na nich suchość i od razu ratuję się pomadką pielęgnującą, co zawsze pomaga i mam problem z głowy. 
Należy również pamiętać, że wystarczy cieniutka warstwa tego produktu, bo jeśli przesadzimy z ilością - może podkreślać np. suche skórki i wszelkie niedoskonałości.


Podsumowując - bardzo fajny i ciekawy produkt w dobrej cenie. Na pewno można je znaleźć na promocji - ja zakupiłam w regularnej cenie. Trwałość i pigmentacja to zdecydowanie największy atut pomadek Longstay Liquid Matte Lipstick marki Golden Rose :)

Co sądzicie o tych pomadkach w płynie?
Jakie są wasze ulubione?

pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Ja ich nie polubiłam, za suche strasznie ściągają mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, tak jak napisałam - u mnie też trochę wysuszają usta, ale jakoś daję radę :)

      Usuń
  2. myślę, że skusiłabym się na kolor 03 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię robić zdjęcia pomadek na tej książce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 03 ale nie jestem przekonana do tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ani jednej pomadki z tej serii. Przymierzałam się kiedyś do zakupu, ale zrezygnowałam bo nie mogłam się na kolor zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór kolorów jest ciekawy, sama planuję jeszcze jakiś dokupić :)

      Usuń
  6. Ja też bardzo je lubię, mam ich kilka. Ten czerwony super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...