niedziela, 11 września 2016

Kringle Candle - pachnące szaleństwo :)

Cześć! Dziś dość nietypowy jak dla mojego bloga post, bo... o świecach :) Możecie mi wierzyć bądź nie, ale cały szum wokół sławnych Yankee Candle zupełnie do mnie nie przemawiał. Kolejne firmy produkujące cudownie pachnące świece - również. Nie ukrywam, że nie miałam ochoty wydawać na świecę kilkadziesiąt złotych a też nie byłam przekonana co do ich ogólnego przesłania. Tym razem byłoby podobnie, gdyby nie to, że jeden wosk i kominek dostałam w prezencie od mojej Kuzynki :) I tak o to w moje ręce wpadł wosk marki Kringle Candle Watercolors a potem kolejne, które zaraz wam przedstawię!


Po tym, jak zakochałam się w zapachu Watercolors postanowiłam przy zamówieniu wybrać dwie małe świeczki właśne tego zapachu a także dwa woski "w ciemno" czyli Baker's Vanilla oraz Coconut Pineapple.


A zatem jak już zdradziłam Watercolors to mój zdecydowany faworyt jak dotąd (podobno to także jeden z ulubionych zapachów klientów Kringle Candle). Sam zapach posiada nuty drzewa sandałowego i piżma, które zawsze do mnie przemawiały. Watercolors nie jest oczywisty - to zapach jednocześnie świeży jak i słodki, otulający. Możemy wyczuć zarówno kwiatową jak i owocową woń, Jednym słowem - dla mnie strzał w dziesiątkę :)


Baker's Vanilla wybrałam ze względu na moją słabość do waniliowych, otulających nut zapachowych. Nie zawiodłam się, aczkolwiek jestem nim zaskoczona! Zapach z jednej strony jest lekki - waniliowy, a z drugiej czuć zapach surowego ciasta, które wydaje się cięższe (ale nie przygniatające :)) naszej wspaniałej wanilii. Zapach w pomieszczeniu wydaje się na prawdę przyjemny i nie duszący, na pewno na zbliżające się jesienne wieczory - idealny :)


Jeśli lubicie sławne batony Bounty to ten zapach jest dla was! Coconut Pineapple, bo o nim mowa to właśnie kokosowa rozkosz dla naszych zmysłów :) Ale nie zapominajmy o ananasie, który tu jest równie mocno wyczuwalny i świetnie się komponuje z nieco delikatniejszym kokosem. W pomieszczeniu woń tego wosku jest dość mocno wyczuwalna, ale nie na tyle, aby nas wyjątkowo dusiła. Myślę, że ta zapachowa Pina Colada jest na prawdę godna uwagi.



Znacie świece i woski Kringle Candle?
Co o nich sądzicie?
Jakie zapachy polecacie?

pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam palić woski i świece! Bardzo lubię Kringla, ale uważam że Yannke Candle dużej się unoszą w powietrzu :) Watercolors jest cudownym zapachem, ja polecam zapach Pineapple sunset cudowny zapach ananasa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję, dziękuję za polecenie :)

      Usuń
  2. zaczyna się jesienno-zimowy sezon więc woski u mnie będą na porządku dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wąchałam ich jeszcze, ale ciekawa jestem zapachów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...