poniedziałek, 19 grudnia 2016

3 sprawdzone rozświetlacze drogeryjne

Ostatnio na blogu napisałam recenzję paletki z rozświetlaczami od Wibo, ale pomyślałam sobie, że chętnie wspomnę o mich trzech ulubionych, pojedynczych produktach do rozświetlenia naszej cery, które możemy kupić w Rossmannie :)


Warto zaznaczyć, że są to produkty z niższej półki cenowej, nie przekraczające 20 zł. 


Pierwszym i zarazem najnowszym w mojej kosmetyczce rozświetlaczem jest Gold Highlighter marki Lovely. Swoje "5 minut" miał już dawno, ale Ja dopiero kilka miesięcy temu postanowiłam się na niego skusić. 
Do wyboru mamy dwa odcienie tego produktu, Ja zdecydowałam się na ten o ciepłym odcieniu. 
Kolor przypomina mi tzw. "różowe złoto" i pięknie mieni się na naszej twarzy. 
Jest to produkt świetnie napigmentowany, więc trzeba na niego uważać przy aplikacji. 
W Rossmannie możemy go kupić za cenę poniżej 10 zł, a teraz jest na promocji - za 7,39 zł
więc warto wypróbować!


O tym produkcie robiłam osobny post na moim blogu, ale dziś nie mogło go tutaj zabraknąć :) Mowa o rozświetlaczu prasowanym Diamond Illuminator marki Wibo, który jest ze mną ponad półtora roku i jak widzicie na zdjęciu - jest nie do zdarcia :) Już dziś mogę powiedzieć, że jest bardzo wydajny. Opakowanie, które z początku wydawało mi się mało trwałe - do dziś przetrwało (również w podróżach) i ma się bardzo dobrze. Ten rozświetlacz jest nieco mniej napigmentowany niż z Lovely, ale nadal - bardzo ładnie (i długo) utrzymuje się na naszej skórze. Dzięki temu, że jest drobno zmielony, na twarzy tworzy ładną taflę, 
dając jednolite wykończenie makijażu.
Jego cena to ok. 10 zł w Rossmannie, więc podobnie jak rozświetlacza marki Lovely.


Nie mogło tu też zabraknąć rozświetlacza marki Bell z serii HypoAllergenic - Face&Body Illuminating Powder nr 01, który jest ze mną ponad rok. Ten rozświetlacz - w odróżnieniu od poprzednich - zawiera w sobie drobno zmielone, srebrzyste drobinki, dlatego daje też chłodniejsze wykończenie. Jest też "najdroższym" z wymienionych rozświetlaczy, bo jego cena to ok. 15-16 zł (w Rossmannie). Mimo zwykłego, plastikowego opakowania jest ono cały czas stabilne i nic się z nim nie dzieje, a zużycie samego kosmetyku też jest niewielkie, mimo że używam go dość często. 


Nie zawsze tanie=dobre, ale w tym wypadku te trzy rozświetlacze są godne polecenia :) Każdy z nich daje inny efekt na skórze, ale ich wspólnymi cechami bez wątpienia są trwałość, dobra pigmentacja i wykończenie. Może w przyszłości sięgne jeszcze po inne drogeryjne rozświetlacze, jednak na razie mam ich wystarczającą ilość (plus te w paletkach) :)

Jakie są wasze ulubione rozświetlacze?
Co sądzicie o tych przedstawionych przeze mnie?


pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam jakiś tani rozświetlacz z Wibo i też sobie go bardzo chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Diamond Illuminator, a rozświetlacz z Lovely mam w odcieniu Silver - oba lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam żadnego z nich ale słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten z wibo i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...