piątek, 16 grudnia 2016

Małe zakupy - nowości :)

Ostatnio staram się kupować jak najmniej nadprogramowych kosmetyków, gadżetów i innych rzeczy, ale jednak poczyniłam małe zakupy w jednym ze sklepów internetowych i jestem z nich zadowolona, a zaraz przedstawię je bliżej :)


Kusiło mnie wiele produktów kolorowych ale staram się ich unikać i nie magazynować :) Postawiłam zarówno na produkt, który doskonale znam - pomadkę z peelingiem Sylveco, ale przede wszystkim na nowości czyli kosmetyki SKIN79 a także na nową miłość, czyli woski w typowo świątecznych odsłonach :)


Pierwszym z produktów jest Skin79 Golden Snail Hydro Gel Mask 24K Gold, czyli maseczka w płachcie, która kosztuje ok. 20 zł. Zastanawiałam się długo, czy ją dodać do koszyka, ale dziś nie żałuję. Muszę przyznać, że już ją użyłam i jestem zachwycona! To, jak pięknie nawilża, rozświetla i wygładza skórę jest warte każdej złotówki. Maska zawiera złoto, kolagen, elastynę, witaminy A, C, E więc wiele dobrodziejstw :)


Woski, woski, woski... :) Jak zawsze wybór jest ogromny, że kupiłabym je od razu wszystkie! Tym razem postanwiłam na dwa świąteczne zapachy, czyli Winter Glow oraz Sparkling Snow. Zapachy wydają mi się dość podobne, zarówno jeden jak i drugi mają nuty męskich perfum. Sparkling Snow kojarzy mi się trochę ze świeżym świerkiem a Winter Glow z kremowymi nutami. 


Odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco to mój must have, który mogę Wam polecić, szczególnie jeśli macie problem z przesuszającymi się ustami, a okres zimowy niestety temu sprzyja. Bardzo ładnie pachnie, a na ustach zostawia drobinki peelingujące, które po chwili pod wpływem ciepła się rozpuszczają. Usta po jej użyciu są miękkie, delikatnie i odżywione.


Na koniec krem BB marki Skin79 z serii Golden Snail - produkt, którego byłam ciekawa od dawna. Od samego początku bardzo spodobało mi się opakowanie oraz sposób dozowania produktu. Sam kolor kremu BB wpada w różowe tony, co nie do końca mi się podoba, jednak na twarzy wygląda całkiem ładnie. Nic więcej na razie nie mogę powiedzieć na temat tego produktu, oby się dobrze spisał!


Znacie te produkty?
Co o nich sądzicie?
Jakie zakupy ostatnio poczyniłyście?:)


Pozdrawiam!


12 komentarzy:

  1. Ma pomadkę Sylveco w końcu na pewno się skuszę. Widziałam ją niedawno w pobliskiej aptece więc przy najbliższej okazji wpadnie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto jest mieć ją pod ręką :)

      Usuń
  2. Uwielbiam pomadkę z peelingiem z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieznam żadnego produktu,z sylveco mam nieprzyjemne doświadczenia :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda, że Ci nie podpasowały, Ja z Sylveco mam kilka sprawdzonych i ulubionych produktów :)

      Usuń
  4. Pomadkę uwielbiam i woski też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko pomadkę Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponadke sylveco zawsze mam w swojej kosmetyczce. A kremy skin 79 bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z marką SKIN79 dopiero się poznaję : )

      Usuń
  7. bardzo lubię maski w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...