piątek, 9 grudnia 2016

MY WONDER BALM MIYA COSMETICS - I LOVE ME ODŻYWCZY KREM Z OLEJKIEM Z RÓŻY

Na początku września, gdy czułam już zbliżającą się jesień postanowiłam rozejrzeć się za kremem nawilżającym, który ochroniłby moją skórę przed zimnym wiatrem a w nocy dał ukojenie i nawilżył tak, abym rano budziła się bez suchych skórek. W tym też czasie kilkakrotnie natknęłam się w sieci na markę MIYA Cosmetics, która reklamowała swoje kremy do zadań specjalnych. Po przychylnych opiniach w blogosferze, postanowiłam skusić się na jeden z nich i zupełnie przypadkowo postawiłam na różowiutki "I love Me".


Krem ma dość sporą pojemność, bo aż 75 ml
Cena za taką tubkę na stronie producenta wynosi 29,99 zł.


Muszę przyznać, że produkt kusi nas całkiem niezłym składem
Znajdziemy tutaj  olej sezamowy, sojowy, różany, macadamia, słonecznikowy, ekstrakt z planktonu 
a także z alg (w tym alg brunatnych), wyciąg z kopru morskiego.
Producent ponadto zapewnia nas, że krem nie zawiera parabenów, 
silikonów, olejów mineralnych, parafiny, PEG-ów, sztucznych barwników oraz glikolu propylenowego. 


Na początku nie myślałam, czy będę go używała jako krem pod makijaż czy jako krem nocny, ewentualnie i rano i wieczorem :) Muszę przyznać, że wolę go w wersji "na noc" - pod makijażem spisuje się całkiem nieźle, jednak wolę inne produkty w tej roli. Na noc za to jest jak najbardziej ok, urzeka swoim delikatnym różanym zapachem, dobrze rozprowadza się na skórze i mam poczucie, że ją koi i fajnie nawilża.


Plusem tego kremu jest na pewno to, że rano nie mam uczucia ściągniętej skóry ani żadnych podrażnień czy zaczerwienień. Jestem zadowolona z tego, że produkt ani razu nie przysporzył mi problemu, np. w postaci jakiś wyprysków czy innych nieprzewidzianych rzeczy. Mogę go polecić osobom, które potrzebują fajnego nawilżenia za rozsądną cenę :)

Jakie są wasze ulubione kremy?
Czy znacie kremy marki MIYA Cosmetics?
Co o nich sądzicie?


Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Ja o marce Miya jakos nie slyszalam nigdy. Nadrobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam go, ale wygląda na ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę. Nie dla mni jednak, moja cera nie lubi niczego co różane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja skóra bardzo lubi produkty z różą. Obecnie zamówiłam krem z Make Me Bio i bedę go uzywać :) Na noc używam krem z Vianek i sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty Vianek interesuja mnie już od dawna, chyba czas się z nimi bliżej poznać :)

      Usuń
  5. Lubię te kremy. Próbowałaś Call Me Later albo ten kokosowy? Kupiłam te dwa na https://www.showroom.pl i narazie Call me later bardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...