czwartek, 2 lutego 2017

ShinyBox Party Tme styczeń 2017 - unboxing

Po ostatnim, dość rozczarowującym pudełku grudniowym od ShinyBox chciałam zrezygnować z subskrypcji. Zrobiłam to z takim opóźnieniem, że jeszcze załapałam się na edycję PartyTime, która dotarła do mnie pod koniec stycznia a dziś chciałabym się z Wami podzielić moimi wrażeniami na temat zawartości boxa "Party Time".


Od początku spodobała mi się sama grafika pudełka - uwielbiam kolor granatowy :) 
Nawiązuje oczywiście do okresu karnawału, a zawartość samego pudełka ma nas do niego przygotować.


W tej edycji boxa można znaleźć aż 10 produktów, w tym wiele pełnowymiarowych. Oprócz nich w pudełku znajdziemy kilka różnych ulotek oraz przydatny spis z tym, co zaraz odkryjemy.


Schwarzkopf, Gliss Kur Fiber Therapy, Regeneracja w Olejku
cena : 18,99 zł/100 ml
produkt pełnowymiarowy

Bardzo dawno nie używałam produktów tej marki i w sumie się cieszę, że będę mogła przetestować ich nowość. Producent obiecuje, że "upiększający olejek dodaje blasku i miękkości, a regenerująca formuła ze spajającym włókna włosa Omegaplex odbudowuje włos od środka". Osobiście nie liczę na cuda, ale na pewno go wypróbuję i zobaczymy, czy to nie są "gruszki na wierzbie" :)


Faberlic, Cień do powiek w kredce
cena: 22,50 zł/ szt.
produkt pełnowymiarowy

Nie jestem zwolenniczką cieni w kredce, bo jak dotąd żadna nie spełniła moich oczekiwań (zazwyczaj są suche/ rolują się na powiece). Kolor, na jaki trafiłam to nr 5570, czyli metaliczny brąz. Na pewno dam mu szansę, może zmieni moje zdanie co do tego typu cieni i zostanie moim faworytem ? :)


Bell, modelujący żel do brwi
cena: 9,99 zł/ 9 g
produkt pełnowymiarowy

Mam jeden modelujący żel do brwi w podobnej formie  marki Wibo i bardzo go lubię. Ten ma natomiast bardzo krótką szczoteczkę oraz wydaje mi się trochę ciemniejszy - jego odcien to 02. Producent obiecuje, że produkt jest długotrwały i ma nasze brwi ujarzmić przez cały dzień, przy jednocześnie naturalnym i lekkim wyglądzie.


Cuccio Colour, lakier do paznokci 
prezent - niespodzianka, 13 ml
produkt pełnowymiarowy

Produkt - niespodzianka z serii kosmetyków marki Cuccio, o której nigdy nie słyszałam. Do mnie zawitał lakier w kolorze pięknej czerwieni o nazwie "Bloody Mary". Klasyka i klasa sama w sobie jeśli chodzi o kolor, mam nadzieję, że jakość mnie nie zawiedze.


Joko Make Up, emulsja rozświetlająca Glow Primer
cena: 9,90 zł/ 25 ml
produkt pełnowymiarowy

Rozświetlacz w emulsji, który możemy punktowo stosować na wybrane partie twarzy i ciała (można go również połączyć z podkładem). Mi trafił się numer 203, chyba najciemniejszy i najbardziej różowy. Trzeba uważać, bo jest naprawdę mocno napigmentowany!


BlanX Med, pasta do zębów Anty-Osad
Cena: 22,90 zł/ 75 ml ( tu - 15 ml)

Mała pasta, idealna na krótkie podróże, więc na pewno ją wykorzystam w niedalekiej przyszłości. Pasta Blanx jest wybielająca, usuwa ze szkliwa osady oraz chroni przed osadzaniem się płytki bakteryjnej. Zawiera naturalne wyciągi z porostu islandzkiego oraz mikroproszek z bambusa.


L'Orient, krem pod oczy
cena: 64,00 zł/ 15 ml
produkt pełnowymiarowy

Jeden z mocniejszych punktów tego pudełka. Zawiera kombinację minerałów z Morza Martwego, witamin, protein i naturalnych ekstraktów roślinnych. Producent zapewnia również, że produkt stosowany regularnie spłyca zmarszczki, usuwa opuchliznę i cienie pod oczami. 


Neicha, luksusowe rzęsy
cena: 16,90 zł/ komplet
produkt pełnowymiarowy

Wstyd się przyznać, ale to moje pierwsze, szuczne rzęsy! Myślałam o zakupie tych z Ardell, aż w końcu przyszły do mnie inne, bo marki Neicha. Ten model to 513. Są krótsze wewnątrz, a dłuższe i bardziej gęste na zewnątrz. Z tyłu opakowania jest krótka instrukcja obsługi, która przy moich zerowych umiejętnościach na pewno się przyda :)


Neicha, niewidoczny klej do rzęs White
cena: 14,90 zł/ 5 g
produkt pełnowymiarowy

Bardzo się cieszę, że ten klej do rzęs został dołączony do pudełka. Jeśli spodoba mi się aplikacja rzęs i sam ich wygląd to będę mogła go wykorzystać do końca. Producent obiecuje, że po wyschnięciu staje się przeźroczysty i jest niewidoczny.


Bandi Professional, maska ryżowa przed wielkim wyjściem
cena: 6,90 zł/ 25 g
produkt pełnowymiarowy

Uwielbiam maseczki, a tych z Bandi jak dotąd nie miałam okazji poznać, więc jestem bardzo ciekawa ich działania. Produkt zawiera w sobie zarówno witaminy jak i minerały, co ma przygotować naszą skórę na wielkie wyjścia i nocne szaleństwa. 


Na pewno zawartość tego pudełka spodobała mi się bardziej, niż grudniowa edycja, o której również pisałam na blogu. Produkty są ciekawe, dla mnie zupełnie nowe, a przy tym większość z nich to kosmetyki pełnowymiarowe. Zabieram się zatem za testowanie! :)

Zamawiałyście styczniowy ShinyBox?
Co sądzicie o jego zawartości?
Znacie wymienione kosmetyki?

pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Też mam to pudełeczko tylko trafił mi się inny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta odżywka do włosów, może być całkiem fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej maski ryżowej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...